  • Data: 2013-04-07 12:38:26
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant <j...@w...pl> writes:

    > I tak właśnie się stało. Nie widzisz?

    Przeciwnie, widzę (i każdy może łatwo sprawdzić), że tak właśnie się nie
    stało, w dalszym ciągu rozdzielczość barwna to 1 piksel.

    Trzeba być chyba ślepym żeby tego nie widzieć. Wystarczy obejrzeć np.
    pod lupą dowolny fragment z dużym kontrastem. Konkretnie: doskonale
    widać to np. na pomarańczowej podwójnej linii powyżej napisu "Piotruś"
    (okolice lewego górnego rogu).

    > Po to wrzuciłem obrazek
    > różnicowych, wszystko co ma rozdzielczość chromy wyższą niż 2px jest
    > tam widoczne. Przyjrzyj się dokładnie (czwarty raz wklejam):
    > http://as.elte-s.com/temp/video/2/roznica_yv12.png

    Plik z różnicami jest nieistotny, bo został wygenerowany na podstawie
    wadliwych danych wejściowych. No ja nie wiem, czy to jest takie trudne?
    Wszystkie wnioski opierasz na wadliwych podstawach, musisz poprawić
    podstawę, a nie bronić wniosków (które się zmienią gdy ich podstawa
    będzie poprawna).

    Pokazałeś: http://as.elte-s.com/temp/video/yv12_420.png

    Wystarczy obejrzeć np. z powiększeniem, tu nie ma redukcji chrominancji.
    Ponieważ nie można tego nie widzieć (wystarczy obejrzeć dokładniej),
    więc zakładam, że po prostu nie potrafisz się przyznać do błędu i trwasz
    w nim niczym dziecko.

    > Bo piszę po pięć razy rzeczy oczywiste, a Ty tego wciąż nie widzisz
    > tylko zarzucasz mi elementarne błędy. Żyję z tego od piętnastu lat
    > więc raczej nie pierniczyłbym trzy po trzy; to są podstawy.

    Jakbyś żył z tego tylko od pięciu lat to nie robiłbyś tych elementarnych
    błędów, a nawet gdyby tak się zdażyło, to nie upierałbyś się przy nich.

    Obejrzyj w końcu ten obrazek (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), zastanów
    się dlaczego tak się stało, napisz że np. VirtualDub skwasił, albo że
    zmniejszyłeś rozdzielczość po konwersji RGB->YUV420->RGB, czy co to tam
    jeszcze innego było, to nie koniec świata.
    --
    Krzysztof Halasa