  • Data: 2013-04-07 21:47:22
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant <j...@w...pl> writes:

    G 1) wybieram obrazek w przestrzeni RGB, w internecie masz takich bilion,
    > 2) zapisuję kopię w png,
    > 3) przeprowadzam konwersję virtualdubem do przestrzeni YV12 (4:2:0),
    > (virtualdub jest tym dla zawodowych filmowców, co totalcommander dla
    > ludzi zawodowo używających komputerów),

    Nie jestem pewien czym jest ten "totalcommander", więc porównanie do
    mnie średnio trafia. Pewnie nie używam zawodowo komputerów :-)

    > 4) zrzucam klatkę z przekonwertowanej tak przestrzeni do png w
    > przestrzeni RGB,
    > 5) mam oryginał i kopię do porównań.

    To proponuję jeszcze punkt 3a, zrzuć klatkę w YV12 i pokaż, i dopiero
    z niej zrób konwersję do RGB (jeśli potrzebujesz, mi wystarczy YV12).

    > Możesz to samo zrobić ffmpegem i setką innych programów. Zawsze wynik
    > będzie ten sam.

    Przecież każdy może sprawdzić że właśnie tak nie będzie - ffmpeg da
    prawidłowe wyniki. Zresztą łatwo zweryfikować, można np. wyświetlić
    plik YUV.
    --
    Krzysztof Halasa