  • Data: 2013-04-07 22:48:00
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem pewien czym jest ten "totalcommander", więc porównanie do
    > mnie średnio trafia. Pewnie nie używam zawodowo komputerów :-)

    Zacznijmy od tego, że jeśli nie wiesz, co to jest virtualdub, to się nie
    wypowiadaj w tym wątku z punktu widzenia autorytetu. Jest to mniej
    więcej ms word dla przeciętnej sekretarki.
    Ale niech będzie...

    > To proponuję jeszcze punkt 3a, zrzuć klatkę w YV12 i pokaż, i dopiero
    > z niej zrób konwersję do RGB (jeśli potrzebujesz, mi wystarczy YV12).

    A nie możesz sobie zrobić sam? Ale dobrze, skoro chcesz koniecznie
    zrobić z siebie upartą mendę...
    http://as.elte-s.com/temp/video/pack.zip

    To jest para filmów składający się z jednej klatki, nieskompresowane,
    żeby wykluczyć zniekształcenia pochodzące z innych czynników; nie mam
    gigabajtów na udowadnianie rzeczy oczywistych. W nagłówku masz opisane
    przestrzenie. Tylko, błagam, nie pytaj jak go odczytać i czy go nie
    sfałszowałem albo że Ci film się nie wyświetla, albo że za krótko :)

    > Przecież każdy może sprawdzić że właśnie tak nie będzie - ffmpeg da
    > prawidłowe wyniki. Zresztą łatwo zweryfikować, można np. wyświetlić
    > plik YUV.

    Może byś zatem dostarczył choć jednego jedynego przykładu?

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/