    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 31 Jan 2014 06:41:34 -0800 (PST)
    Subject: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 14:57:13 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > W sumie to ja nie wiem ale myslisz ze to kwestia próby naciągania a nie
    >
    > zwykłej oszczędności na tonerach?

    > Piekne rozwiazanie!
    >
    > U nas jak zwykle ktoś nie pomyslał, ze mozna cos tak prosto rozwiazać.

    > Zobaczymy.
    >
    > Jak to wyglada w praktyce? Bierze się odcinki z jedna predkoscią, czy
    >
    > również z poszatkowanymi poszczególnymi ograniczeniami?
    >
    > Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

    Na całym odcinku musi być to samo ograniczenie. W mieście to może być od skrzyżowania
    do skrzyżowania jeśli nie ma po drodze jakiegoś ograniczenia. Tak gdzieś wyczytałem.
    Można prosto rozwiązać sprawę zdjęć. Ale to jest możliwe jak ludzie są cywilizowani.
    Nie tylko kierowcy a wszyscy. Wiadomo ze z radarów nie wszystkie pomiary będą
    prawidłowe. I tam gdzie jest cywilizacja centrum po wysłaniu iluś tam zdjęć dostaje
    informacje że 20% kierowców złapanych w konkretnym miejscu zgłasza zastrzeżenia, to
    jest to znak że trzeba coś sprawdzić, wyregulować. A wyniki pomiarów unieważnić dla
    wszystkich wtedy złapanych. Tutaj było by kombinowanie jak koń pod górę ze znajomy z
    Iranu jechał. Państwo i instytucje państwowe nie mogą być uczciwsze od ludzi jacy w
    nich pracują. A tam pracują ci sami uczciwi inaczej co jeżdżą samochodami.