  • Data: 2014-01-31 15:58:41
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 15:50:37 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> [...]
    można synchronizować zegarem chyba z Frankfurtu. W sklepie budzik tak synchronizowany
    widziałem za 30 złotych. GPS jest wręcz stworzony do synchronizowania bo opiera swoją
    pracę na pomiarze czasu do któregoś miejsca po przecinku. Ile kosztuje odbiornik GPS
    każdy może sprawdzić na Allegro.

    > GPS odczytuje czas z satelity, synchronizacja czasu między satelitami
    >
    > GPS to dość skomplikowany temat. Ale to fakt - kamera może w tym celu
    >
    > skorzystać z GPS.
    >
    > Ale mogą być różne rozwiązania i ciekawi mnie jak oni to zrobili. Na
    >
    > pomiarze odcinkowym dużo łatwiej oszukać, a trudniej się wybronić.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie jest skomplikowane skoro odbiornik z ekranem i mapami można kupić poniżej 200
    złotych. Synchronizacja to najmniejszy problem.