  • Data: 2014-01-31 16:34:27
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 16:16:14 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > dla 50m między kamerami róznica +-1s daje prędkości w km/h w zależności
    >
    > od rzeczywistej prędkości:
    >
    > kmh 50m max min
    >
    > 50 1,00 69,2 39,1
    >
    > 60 0,83 90,0 45,0
    >
    > 70 0,71 114,5 50,4
    >
    > 80 0,63 144,0 55,4
    >

    > dalej uważasz, że wystarczy?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Masz rację że różnica jednej sekundy da duże różnice. Ale jeśli synchronizacja będzie
    co minutę nie znaczy że zegarki mogą rozjechać się o minutę . Jak taki radiowy zegar
    niedobry to GPS z dużą rezerwą zsynchronizuje zegary kamer. I to wcale nie musi być
    jakiś wypasiony GPS. Oczywiście jak tam jest synchronizacja to ze względów oczywisto
    finansowych tania nie jest. Z wielu miejsc transmisja będzie szła w sieciach
    komórkowych. Nimi też można raz na dobę czy godzinę synchronizować. Jak sieci
    komórkowe same potrafią ustawiać czas w telefonach to nie jest to bardzo
    skomplikowane. Synchronizacja w stosunku do rozpoznawania numerów, marek, modeli i
    kolorów samochodów to najmniejszy problem. Jeśli dali sobie radę z rozpoznawaniem to
    i zsynchronizują.