  • Data: 2013-07-26 10:57:27
    Temat: Re: kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kstcjr$vep$1@mx1.internetia.pl...

    > moze jakbys czytal ze zrozumieniem i kumal ironie - to ew zrozumialbys co
    > poeta mial na mysli :) a jak nie to trudno. nie bede rzcal perel przed
    > wieprze.

    Wiec misiu pluszowy, im szybiej zrozumiesz ze jedna sprawa to opis otwartym
    tekstem, ktory jest mniej wiecej zawsze standardowy, a druga to cena, ktora
    bardziej juz opisuje stan jezdzidla tym szybciej pojmniesz o co w tym
    chodzi.

    Cena najtansza z mozliwych swoimi cyframi mowi: wez mnie, jestem padlo,
    bardzo mi milo. I mam taki fajny opis.

    Tmek