  • Data: 2009-11-15 08:12:11
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Nov., 02:13, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" napisal

    > nie jest zupelnie inaczej - jest tak samo - wez np glowice pod
    > kamery , ktore z natury wykonuja ruch sledzacy  - stosuje sie 3 D
    > ze wzgledu na rowna latwosc ruchu i wieksza mozliwosc stabilizacji -
    > tzn uwolnic 2 stopnie swobody - gora dol  i dookola .
    > jesli chcesz obroci aparat z pozycji pionowej do poziomej  robi sie to
    > wygodnie w 3 d.
    > --------------------
    >
    > Mhm, jasne, a jak trzeba szybko zablokowac to do 3D potrzebny jest asystent.
    >
    > z definicji zwolniona glowica kulowa jest niestabilna wymaga tzymania
> [...]

    486 uzywam ze wzgledu na maly wymiar ( takze maly ciezar mi
    imponuje) , oraz fakt ze tylko raz ja blokuje do wypoziomwania
    drugiej glowicy panoramicznej.

    mialem wspaniala glwice bilory - kapitalna , . superprecyzyjna
    robota , np dla blokady kuli 2 sruby - wieksza i mniejsza precyzyjna ,
    mozna bylo nastawic opor.
    precyzyjne podzialki. cudo - i rozstalem sie z nia z bolem serca gdyz
    za duza i za ciezka do noszenie.
    plytka pod aparat przesuwna wzdloz osi - pozwala to na ustawienie
    aparatu np w tylnym punkcie nodalnym.
    w domu , studio - pod ciezki sprzet owszem.