  • Data: 2009-11-15 08:21:06
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie przed chwila sprawdzalem - na dwóch glowicach - Giottos MH1301 i
    > Fancier FT6664H - na obu po ok. 45 stopni w góre i w dól - to tak niewiele?

    wspomniales o sporcie.

    dla sportow lotniczych to malo.

    > Moze akurat ta Manfotto 486 ma poza wycieciami (ona ma chyba dwa wyciecia
    > polozone naprzeciw siebie?) znacznie mniejszy kat - jesli tak, to faktycznie
    > moze to byc jej wada.

    ma dwa wyciecia a na boki daje jak oceniam ok 30 stopni.

    do celow w ktorych stosuje nie ma zadnego zanczenia , ale np w
    fotgrafii sportu czy przelatujacego ptaka byloby to istotne
    ograniczenie.

    czasami kupujac cos przegladam fora zagraniczne , choc nie czytam ich
    regularnie.

    i spotkalem opinie w ktorych ludzie wyzej cenia sobie 3d .
    ja do nich naleze -powod dla ktoreg stosuje 486 wyminielem
    wczesnieja , ze w trakcie zdjec glowicy nie przestawiam wiec akurat
    niestabilnosc w trakcie zmian mi nie przeskadza - choc w przypadku
    glowicy panoramicznej szczegolnie w nocy , gdzie podswietlam libelke
    latarka wymga to karkolomnej pozycji. Wygodniejsza bylba 3 d gdyby nie
    jej wymiary ( sruby) . Do fotografowania bez glowicy panor stosuje
    ( stosowalem ) 3d