  • 11. Data: 2009-02-20 07:27:59
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: j...@a...at

    On 19 Feb., 21:13, "Rakan" <n...@p...fm> wrote:
> [...]
    > sprawdzilem z studio i w plenie na robocie, bez dwóch zdan... wszystko
    > chodzi jak nalezy!
    > porownałem do 1dmk2 ktorym focilem wszystkie roboty dotychczas i sport, wiec
    > szumy na ISO 1600 - 3200 - niebo a ziemia, tonalnosc - wyraźnie lepsza i o
    > łagodniejszym gradiencie,
    > ostrość i wyrazistość zdjęć zostawia  jedynke deko w tyle przy tych samych
    > szkłach, warunkach exp...
    > pomijam kwestie wiekszego wyswietlacza, ustawien menu, czyszczenia matrycy i
    > szybkosci zapisu.
    > A tyle sie naczytalem ze to dziadostwo itp...

    to jest jeszcze jednym potwierdzeniem mojej teorii, ze co drogie to
    tanie.
    zwyczajnie warto kupic dobry sprzet po to zeby pozniej dawal
    satysfakcje i wszystko dzialalo jak nalezy bez zarzurtu. Tez zrobilem
    podobne spostrzezenie choc nie w tym modelu , ze roznica w jakosci
    zdjec pomiedzy zdjeciami robionymi tanimi body a wspolczesnymi z
    wyzszej polki jest kolosalna.
    c5dII ma ten sam autofokus jak c50d - a one naleza do
    najskuteczniejszych aktualnie na rynku.
    i oczywiscie wspanialy duzy obraz na matowce - juz mozna powalczyc z
    ostroscia.
    Na mnie c5dII zrobil wieksze wrazenie niz d1. Wybralbym dla siebie
    jednak 5d anie d1.

  • 12. Data: 2009-02-20 07:52:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > podobne spostrzezenie choc nie w tym modelu , ze roznica w jakosci
    > zdjec pomiedzy zdjeciami robionymi tanimi body a wspolczesnymi z

    He, jest dokładnie odwrotnie - canon oszczędzając koszty robi parki dwu
    i trzycyfrowe. Wkrótce powstanie 500D będący kopią 50D, 450D był
    rozwinięciem 40D, 400D był praktycznie kopią 40D. Wcześniej żyły sobie
    dwie linie - 20/30D to samo praktycznie i 350D, 10D i okrojona kopia z
    innym af 300D.

    > c5dII ma ten sam autofokus jak c50d - a one naleza do
    > najskuteczniejszych aktualnie na rynku.
    > i oczywiscie wspanialy duzy obraz na matowce - juz mozna powalczyc z
    > ostroscia.

    Z ostrością nie zawalczy się na żadnej matówce cyfrowego ff i mniejszej
    nawet, jeśli się tak wydaje.
    Proponuje każdemu mądremu pożyczyć gdzieś 50/1,4 i naostrzyć pięć razy z
    rzędu (za każdym razem od nowa) na jakąś antenę na przeciwko.
    Gwarantuję, że nie dostaniemy pięć kopii. Nawet ostrzenie z klinem przy
    tak jasnych obiektywach nie daje całkowicie stuprocentowych wyników.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-02-20 08:04:39
    Od: Dariusz Tyrpin <d...@t...net>

    Rakan pisze:
    > jedyne czego odczułem dzisiaj brak, to tych 45 punktów af z jedynki...
    > jakoś tak pusto we wizjerze :)) na oczki trza ostrzyć czymś ze środka :)
    > ale bez kitu...jakością powala.
    > Rak

    mi wystarczy jeden punkt, ale ja mam "dziadoskiego" Nikona ;)

    --
    Dariusz Tyrpin www.tyrpin.pl gg: 3134030

  • 14. Data: 2009-02-20 08:23:19
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    j...@a...at pisze:

    Hej

    > c5dII ma ten sam autofokus jak c50d

    To jest marzenie wielu użytkowników, niestety mijające się z prawdą ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 15. Data: 2009-02-20 08:31:01
    Od: j...@a...at

    On 20 Feb., 09:23, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > j...@a...at pisze:
    >
    > Hej

    > To jest marzenie wielu użytkowników, niestety mijające się z prawdą ;)
> [...]

    dlaczego ?
    mozesz uzasadnic ?

    w tej chwili nie jestem pewein , ale w 5d baza pomiarowa ( rozstaw
    detektoreow) jest wieksza , zas wymagania co do krazka rozproszenia
    mniejsze , czyli wlasiciwe powinen nawet lepiej ostrzyc - o ile jakis
    problem nie lezalby w obiektywie , ale to nie ma nic wspolnego z body.

    XXX

  • 16. Data: 2009-02-20 08:40:28
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    j...@a...at pisze:

    Hej

    > dlaczego ?
    > mozesz uzasadnic ?

    Różnica subtelna ;)
    50D ma 9 pkt krzyżowych
    5d i 5d2 ma 1 pkt krzyżowy
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 17. Data: 2009-02-20 09:05:19
    Od: j...@a...at

    On 20 Feb., 09:40, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > j...@a...at pisze:
    >
    > Hej

    > Różnica subtelna ;)
    > 50D ma 9 pkt krzyżowych
    > 5d i 5d2 ma 1 pkt krzyżowy
    > --
    > Pozdro
    > Kryhu

    o kurde nie wiedzialem , albo wlasciwie wiedzialem , a moglem
    zapomniec.
    sorry jesli tak jest to zwarcam honor.
    tak to roznica wiecej niz subtelna.

  • 18. Data: 2009-02-20 12:57:26
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > i szybkosci zapisu.
    > A tyle sie naczytalem ze to dziadostwo itp...

    ja się spytam..:

    jest super sprzęt, super jakość.. i co dalej?:)

  • 19. Data: 2009-02-20 13:01:29
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gnm9c3$mt2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Kokos nabazgrał:

    > ja się spytam..:
    >
    > jest super sprzęt, super jakość.. i co dalej?:)

    Super sample? :>

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 20. Data: 2009-02-20 13:21:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Gwarantuję, że nie dostaniemy pięć kopii. Nawet ostrzenie z klinem przy
    > tak jasnych obiektywach nie daje całkowicie stuprocentowych wyników.

    A jak nie mogłem naostrzyć przy pomocy matówki z klinem i rastrem +
    muszla powiększająca, to się inni dziwili (chyba na forum Pentaksa, a
    nie tutaj) ;)
    Dodam, że obiektyw to 50/1.8, a wizjer nieco większy niż w Nikonie D80
    (po zastosowaniu muszli powiększającej w moim Pentaksie K100D).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.