  • 61. Data: 2011-08-10 12:58:13
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Mikolaj Machowski <m...@w...pl> napisał(a):

    >Sprawdź przy okazji średnią oczekiwaną długość życia 30 lat temu
    >i teraz.

    Rozroznij zycie od zycia wegetacyjnego i polegajacego na ciaglym leczeniu.
    Pomysl przy okazji, ile mogliby zyc ludzie z jedzeniem takim jak 30 lat temu
    i medycyna jak dzisiaj - to powinno dac Ci do myslenia.

  • 62. Data: 2011-08-10 13:25:26
    Od: Catholic <l...@v...pl>

    > Sprawdź przy okazji średnią oczekiwaną długość życia 30 lat temu
    > i teraz.
    >
    > m.

    oczekiwana długość życia jest odwrotnie proporcjonalna do rzeczywistej

  • 63. Data: 2011-08-10 14:54:05
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-10 14:54, Pan Peresada wrote:
    > Tak, bedzie mial mniejsza szanse na chorobe. I nie chodzi o jedzenie szynki
    > z woda bo takiej nie ma, a szynki z woda, dodatkami GMO i chemia.

    Specem nie jesteś chyba, więc Ci podpowiem, że nie ma czegoś takiego jak
    dodatek GMO :). A chemia może być bardzo zdrowa. Widziałeś kiedyś
    aptekę? Myślisz że tabletki się zrywa z gałęzi?

    pozdrawiam,
    PK

  • 64. Data: 2011-08-10 17:30:07
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Kosu napisał:
    > Hahahaha. Właśnie oglądałem serwis informacyjny na TVPInfo. UOKiK zrobił
    > przeglądową kontrolę punktów gastronomicznych - publikacja jak na
    > zamówienie :P.
    >
    > Najgorzej wypadły wszelkie knajpy sezonowe w kurortach turystycznych.
    > Najlepiej oczywiście bary mleczne, fastfoody i bary na dworcach.

    Powód jest prosty: w tych miejscach najłatwiej i najtaniej zrobić
    kontrolę a jednocześnie prowadzący wkładają w te miejsca sporo wysiłku.

    W przypadku knajp sezonowych to zazwyczaj jest uboczne zajęcie i jeśli
    inspekcja zamknie lokal to nie będzie sprawa życia i śmierci dla
    właściciela.

    m.

  • 65. Data: 2011-08-10 21:29:36
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-08-08 08:57, JA pisze:

    > Wszystko piknie.
    > Powiedz mi tylko, dlaczego w czasach niezdrowego żarcia z polskiej wsi,
    > czyli tak ze 30 lat temu problem otyłości nie istniał. Byli grubasy to
    > oczywiste, ale nie był to prblem społeczny.
    > Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz ilu modych ludzi
    > - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi się o odchudzanie.

    Idź do marketu przeczytaj skład np. zwykłego ketchupu ... 90% ma soję
    modyfikowaną. tu leży problem ... Te bez soi modyfikowanej to są te "dla
    dzieci" np. pudliszek i kosztują 2x więcej niż ten "zwykły"

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 66. Data: 2011-08-11 06:13:08
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Kosu <6...@e...pl> napisał(a):

    >Specem nie jesteś chyba, więc Ci podpowiem, że nie ma czegoś takiego jak
    >dodatek GMO :)

    Pewnie ze nie ma. Jest zywnosc GMO, ale to trzeba skrot myslowy zrozumiec.

    > A chemia może być bardzo zdrowa.

    A rozrozniasz moze od nie musi?
    I co chcesz udowodnic, ze kielbasy sa zdrowe, bo maja chemie?

    >Widziałeś kiedyś
    >aptekę? Myślisz że tabletki się zrywa z gałęzi?

    To idz najedz sie cjanku, to tylko chemia przeciez

  • 67. Data: 2011-08-11 06:14:27
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a):

    >Idź do marketu przeczytaj skład np. zwykłego ketchupu ... 90% ma soję
    >modyfikowaną. tu leży problem ... Te bez soi modyfikowanej to są te "dla
    >dzieci" np. pudliszek i kosztują 2x więcej niż ten "zwykły"

    Akurat Pudliszki maja GMO, bez chemii i GMO jest np. Heinz. Ale to tak BTW.

  • 68. Data: 2011-08-11 08:04:45
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 08:13, Pan Peresada pisze:

> [...]
    > I co chcesz udowodnic, ze kielbasy sa zdrowe, bo maja chemie?

    > To idz najedz sie cjanku, to tylko chemia przeciez

    Ale pierdolisz, normalnie nie da się tego czytać.
    Boisz się jeść, oddychać, chemia to tylko trucizny.
    Zal mi Cię, całe życie w strachu.
    Ludzie z fobiami i innymi chorobami, wypierdalać na inną grupę.
    Gówno mnie obchodzi twoja zdrowa kiełbasa.

  • 69. Data: 2011-08-11 09:38:36
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

    >Ale pierdolisz, normalnie nie da się tego czytać.
    >Boisz się jeść, oddychać, chemia to tylko trucizny.
    >Zal mi Cię, całe życie w strachu.

    Jestes drugim, ktory mnie zaluje na tej grupie (pierwszym,
    ktory sie martwil moim strachem byl pare tyg. temu
    autor laczacego sie bez wiedzy usera do netu Machinery).
    To jakies zarazliwe?

    Wiesz, tez sobie kiedys kupowalem sobie to, na co mialem akurat ochote,
    ot klasyczne zawierzenie, ze przeciez skoro jedzenie jest dopuszczone do sprzedazy,
    to wszystko jest ok. Przy tym nie zazeralem sie na umor, jadlem tyle tylko, zeby
    zaspokoic
    glod, nie kupowalem tez byle jakiego gowna bo bylo mnie stac na drozsze produkty,
    swietnie sie zawsze czulem i nie mialem problemow zadnych ani z nadwaga
    ani ze zdrowiem. W wieku 32 lat zdiagnozowano mi jednak raka
    jelita grubego. Wyleczylem sie z niego po prawie 2 latach walki,
    odpowiednim przyjmowaniem pokarmow i protokolem Gersona nie majac ani
    operacji, ani chemii ani naswietlania (w szpitalu bylem tylko na diagnozach)
    wiec zakladam, ze wiem wiecej o jedzeniu i prawidlowym odzywianiu niz Ty i
    wiekszosc ludzi oglupianych przez tv. Dodatkowa korzyscia (najprawdopodobniej) jaka
    odnioslem ja i moja zona z prawidlowego odzywiania przez lata jest to, ze urodzila
    nam sie corka bez zadnej alergii - ma juz 5 lat i jest jedynym dzieckiem w grupie
    przedszkolnej, ktore praktycznie na nic nie jest uczulone.

    Jesli nie rusza Cie informacja,ze na drugie miejsce po naczyniowcach wysuwaja sie
    gastrolodzy,
    jesli chodzi o ilosc pacjentow, a prognozowana przyczyna smierci w co 3 przypadku
    za niecale 20 lat to nowotwor to coz, nie mam nic Ci wiecej do powiedzenia.
    Smacznego (bo dla wiekszosci ludzi dzis to smak jest wyznacznikiem jakosci produktu).

    >Ludzie z fobiami i innymi chorobami, wypierdalać na inną grupę.
    >Gówno mnie obchodzi twoja zdrowa kiełbasa.

    Drogi Dawidzie, okazales sie zwyklym gburkiem, ktory nie potrafi ladnie zwrocic
    uwagi adwersarzowi tylko dlatego, ze ma inne zdanie.
    Ale to offtopic i nie jest to temat dyskusji na te grupe, zatem EOT.

  • 70. Data: 2011-08-11 09:50:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-11 11:38, Pan Peresada pisze:
> [...]
    > wiec zakladam, ze wiem wiecej o jedzeniu i prawidlowym odzywianiu niz Ty i

    Przykre, ale takie choroby nie do końca są związane ze skutkami tego czy
    owego. To statystyka, jak mówią - co ma wisieć, nie utonie.

> [...]
    > nam sie corka bez zadnej alergii - ma juz 5 lat i jest jedynym dzieckiem w grupie
    > przedszkolnej, ktore praktycznie na nic nie jest uczulone.

    No, jakiś tam udział w tym jest, ale na alergię najlepszy sposób to kot,
    pies, kury, spanie na sianie, łażenie po kałużach i lizanie klamek.

> [...]
    > Smacznego (bo dla wiekszosci ludzi dzis to smak jest wyznacznikiem jakosci

    Jesteśmy tylko częścią przyrody, wiosna/lato/jesień/zima...
    Nie wiadomo, czy mnie coś dziś nie rozjedzie. Umiar we wszystkim mieć
    trzeba. Są ludzie (nie do Ciebie to), którzy zapadli za ciężką chorobę
    bania się wszystkiego, ich życie polega na szukaniu tego co (wydaje się
    im być) zdrowe. Nie żyją bynajmniej dłużej niż inni.

    --
    pozdrawia Adam
    /marzenia są jak stal: uderzenie może zabić, lecz rdza każde w końcu