    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Date: Thu, 11 Aug 2011 11:50:33 +0200
    <j1o1cm$auf$1@inews.gazeta.pl> <j1o2v0$qde$1@node2.news.atman.pl>
    <j1o8ak$lkt$1@mx1.internetia.pl> <j1oogf$t10$1@news.onet.pl>
    <4e3ffd42$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <4e429b78$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4e438d1a$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>

    W dniu 2011-08-11 11:38, Pan Peresada pisze:
> [...]
    zaspokoic
    > glod, nie kupowalem tez byle jakiego gowna bo bylo mnie stac na drozsze produkty,
    > swietnie sie zawsze czulem i nie mialem problemow zadnych ani z nadwaga
    > ani ze zdrowiem. W wieku 32 lat zdiagnozowano mi jednak raka
    > jelita grubego. Wyleczylem sie z niego po prawie 2 latach walki,
    > odpowiednim przyjmowaniem pokarmow i protokolem Gersona nie majac ani
    > operacji, ani chemii ani naswietlania (w szpitalu bylem tylko na diagnozach)
    > wiec zakladam, ze wiem wiecej o jedzeniu i prawidlowym odzywianiu niz Ty i

    Przykre, ale takie choroby nie do końca są związane ze skutkami tego czy
    owego. To statystyka, jak mówią - co ma wisieć, nie utonie.

    > Dodatkowa korzyscia (najprawdopodobniej) jaka
    > odnioslem ja i moja zona z prawidlowego odzywiania przez lata jest to, ze urodzila
    > nam sie corka bez zadnej alergii - ma juz 5 lat i jest jedynym dzieckiem w grupie
    > przedszkolnej, ktore praktycznie na nic nie jest uczulone.

    No, jakiś tam udział w tym jest, ale na alergię najlepszy sposób to kot,
    pies, kury, spanie na sianie, łażenie po kałużach i lizanie klamek.

    > Jesli nie rusza Cie informacja,ze na drugie miejsce po naczyniowcach wysuwaja sie
    gastrolodzy,
    > jesli chodzi o ilosc pacjentow, a prognozowana przyczyna smierci w co 3 przypadku
    > za niecale 20 lat to nowotwor to coz, nie mam nic Ci wiecej do powiedzenia.
    > Smacznego (bo dla wiekszosci ludzi dzis to smak jest wyznacznikiem jakosci
    produktu).

    Jesteśmy tylko częścią przyrody, wiosna/lato/jesień/zima...
    Nie wiadomo, czy mnie coś dziś nie rozjedzie. Umiar we wszystkim mieć
    trzeba. Są ludzie (nie do Ciebie to), którzy zapadli za ciężką chorobę
    bania się wszystkiego, ich życie polega na szukaniu tego co (wydaje się
    im być) zdrowe. Nie żyją bynajmniej dłużej niż inni.

    --
    pozdrawia Adam
    /marzenia są jak stal: uderzenie może zabić, lecz rdza każde w końcu