  • 1. Data: 2011-08-05 12:33:23
    Temat: Kamizelka fotograficzna firmy Nikon
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Absolutnie nowa kamizelka fotograficzna, firmowana przez nikona, kolor
    bezowy, rozmiar sredni, do oddania za free.
    Kamizelka byla nagroda na jednej z wystaw fotograficznych i nigdy nie
    byla uzywana.

    ---------------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-08-05 12:54:59
    Temat: Re: Kamizelka fotograficzna firmy Nikon
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 05/08/2011 13:33, Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]
    > byla uzywana.
    >
    > ---------------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    jestes boski!

    ps. Twoja sygnatura to w jakim standardzie jest oddzielona od reszty?
    Rozumiem ze Wy w stanach wszystko macie dluzsze i wieksze?

    c.

  • 3. Data: 2011-08-05 13:23:14
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > jestes boski!
    >
    > ps. Twoja sygnatura to w jakim standardzie jest oddzielona od reszty?
    > Rozumiem ze Wy w stanach wszystko macie dluzsze i wieksze?

    Nie dosc, ze jest BOSKI (od Boska)
    to moze da szanse poznania tego kogos, kto stanie sie odbiorca daru...
    Jak do tej pory nie znalazl sie nikt odwazny, kto przyznalby sie do
    otrzymania od Boska jakichkolwiek darów.
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-08-06 13:27:08
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Absolutnie nowa kamizelka fotograficzna, firmowana przez nikona, kolor
    > bezowy, rozmiar sredni, do oddania za free.

    Ja rozumiem, ze skoro chcesz oddac za free, to nie bardzo chce ci sie
    angazowac w dzialania majace na celu ulatwienie znalezienia dla niej
    "nosiciela". Ale do cholery, jestes chyba fotografem (przynajmniej sie
    takowym nazywasz (z dodatkowymi przymiotnikami)), wiec...
    A zreszta -- domysl sie.

    PS. Nie zeby mnie interesowaly jakies szmaty, ktore wsrod niektorych
    uchodza za nieodzowne atrybuty fotografa. Ot tak sie czepam -- z nudow. :)
    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2011-08-06 18:55:02
    Od: Catholic <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-05 14:33, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > byla uzywana.
    >
    > ---------------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Podaruj komuś na miejscu. Tutaj w Europie to wiocha i obciach.:)
    pozdr.J

  • 6. Data: 2011-08-06 20:12:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-05 14:33, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Absolutnie nowa kamizelka fotograficzna, firmowana przez nikona, kolor
    > bezowy, rozmiar sredni, do oddania za free.

    Przecież to obciach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 7. Data: 2011-08-11 00:20:17
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 6, 2:55 pm, Catholic <l...@v...pl> wrote:

    > Podaruj komuś na miejscu. Tutaj w Europie to wiocha i obciach.:)

    Widocznie nie widzisz tej Europy z bliska, tak dokladnie jak ja widze
    z daleka.
    Moze jednak kraj nad Wisla, nadal nie nalezy do Europy, wiec wtedy
    masz racje.
    Polska jako chrystus narodow, zawsze byla z daleka od Europy.
    Tak trzymac.

    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=88490
    http://www.forum.fotoexpert.pl/topics57/14699.htm
    http://www.foto-expert.com.pl/foto4941.html
    http://www.grupy.otopr.pl/kamizelka-foto,usn,2124920
    .html
    http://www.grupy.otopr.pl/gdzie-kupic-kamizelke-foto
    graficzna,usn,2106752.html

    -----------

  • 8. Data: 2011-08-11 00:28:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 6, 4:12 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Przecież to obciach :)

    Po raz pierwszy od dlugiego czasu, zgadzam sie toba w tym wypadku.
    Sa jednak tacy, ktorzy uwazaja inaczej niz my i maja do tego pelne
    prawo.
    Z tego co mozna wyczytac w internecie i zaobserwowac na fotografiach,
    to w polsce nawet szpanuje sie takimi kamizelkami.

    -----------

  • 9. Data: 2011-08-11 08:43:30
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 02:20, Zygmunt Dariusz pisze:
    > http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=88490
    > http://www.forum.fotoexpert.pl/topics57/14699.htm

    temat jest o kamizelce na mecze z napisem fotograf

    > http://www.foto-expert.com.pl/foto4941.html
> [...]

    zobacz ten temat kamizelek to prawie jak o tobie - jesteś mendą grupową
    i chociaż wszyscy twierdzą, żeś troll i dupek, to zawsze znajdzie się
    ktoś kto będzie z tobą dyskutował...

    idź oddaj tą kamizelkę jakiemuś bezdomnemu u siebie w ju-es-ej, albo sam
    zacznij używać (skoro jest wieśniacka to idealna dla ciebie).

    bez pozdrowień.