  • 1. Data: 2011-08-07 10:51:52
    Temat: Nieostre punkty AF w Canonie 550D
    Od: Arkadiusz Tomczuk <a...@t...eu>

    Witam,
    przesiadłem się z 300D na 550D. Zauważyłem, że w 300D punkty ostrości
    autofocusa były w wizjerze widoczne jako ostre małe punkciki. Teraz w
    550D punkty autofocusa są lekko rozmyte. Ramki prostokątne wokół nich
    są idealnie ostre, ale same punkty rozmazane. Czy to zamierzony efekt
    Canona, czy może jakaś wada do reklamacji?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-07 19:54:06
    Temat: Re: Nieostre punkty AF w Canonie 550D
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Arkadiusz Tomczuk" <a...@t...eu> napisał w wiadomości
    grup
    7g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]
    > są idealnie ostre, ale same punkty rozmazane. Czy to zamierzony efekt
    > Canona, czy może jakaś wada do reklamacji?

    Może być źle zamocowana matówka. Jak w swoim zacząłem grzebać to mi prawie
    całkiem przestały świecić. MZ do reklamacji się nadaje.

  • 3. Data: 2011-08-07 20:00:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 03:51:52 -0700 (PDT), Arkadiusz Tomczuk napisał(a):

> [...]
    > są idealnie ostre, ale same punkty rozmazane. Czy to zamierzony efekt
    > Canona, czy może jakaś wada do reklamacji?

    Mogła matówka wyskoczyć z zatrzasku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-08-08 07:37:12
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    To jest norma, nie ma sie czym przejmowac.
    Jak jestes purystą, możesz reklamować, nie sądzę, że zrobią lepiej.