  • 1. Data: 2011-08-04 10:58:23
    Temat: Ramka
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Cześć
    Proszę się nie śmiać. Chcę kupić ramkę cyfrową na prezent.
    Kompletnie się na tym nie znam. Cena do 250 zł.
    Da się kupić coś sensownego, czy wymyślić inny prezent?

    jurski

  • 2. Data: 2011-08-04 13:41:36
    Temat: Re: Ramka
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-04 12:58, jurski wrote:
> [...]
    > Kompletnie się na tym nie znam. Cena do 250 zł.
    > Da się kupić coś sensownego, czy wymyślić inny prezent?

    spokojnie kupisz...
    ja mam jakiegoś Kodaka Easy Share czy coś takiego z gniazdem SD i jest
    OK, przecież nie bedziesz na tym pikseli oglądał.

  • 3. Data: 2011-08-06 13:35:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jurski" j1dtp2$qdr$...@n...onet.pl

    > Proszę się nie śmiać. Chcę kupić ramkę cyfrową na prezent.
    > Kompletnie się na tym nie znam. Cena do 250 zł.
    > Da się kupić coś sensownego, czy wymyślić inny prezent?

    Za tę cenę? Może warto dołożyć trochę i kupić wypasioną ramkę cyfrową?
    Te wypasione mają nie tylko ekran i slot na kartę, ale także wiele innych
    ciekawych dodatków: akumulator, klawiaturę, interfejsy do łączenia z netem,
    spory dysk, czasami napęd optyczny, silny CPU (jak na ramkę) i sporo RAMki...

    W galeriach jest teraz wysyp tego rodzaju wypasionych ramek. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-06 16:15:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > ciekawych dodatków: akumulator, klawiaturę, interfejsy do łączenia z netem,
    > spory dysk, czasami napęd optyczny, silny CPU (jak na ramkę) i sporo

    I po co to wszystko?

    --
    pozdrawia Adam
    /wzór definiujący piękno: bierzesz całki z emteefa emacsem przez

  • 5. Data: 2011-08-06 16:58:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-06 16:15:21 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > I po co to wszystko?

    Jaja se robi. O netbuku pisze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-08-06 17:02:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" j1jpar$2n5$...@n...onet.pl

    > I po co to wszystko?

    Zastosowania takiej ramki są różne i w znacznej mierze zależą od wyobraźni
    użytkownika. Jedni tym przeglądają internetowe strony WWW, innym służy to
    do m@ilowania czy postowania, ale gdzieś czytałem o takich osobnikach,
    którzy nawet instalują na tym PSa, aby obrabiać fotki...

    Ja dybię na taką ramkę, która ma:

    interfejs HDMI
    interfejsy USB 3.0
    CPU i3 lub i5
    8 GB RAM DDR3
    ATI/NVIDIA i rozdzielczość Full HD

    i niewiele kosztuje. :) Może być bez HDD -- i tak wstawię inny. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-08-06 17:12:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JA" j1jrs7$aja$...@i...gazeta.pl

    > Jaja se robi.

    Sadzone -- na maśle. :)
    [pewnie czuje, że przypaliłem]

    > O netbuku pisze.

    Notebooki też już są bardzo tanie. :)

    -=-

    250 złotych to sporo. Niewiele drożej kosztują nowe komputery, a używane -- nawet
    taniej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-08-06 17:42:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j1js3c$bgi$1@inews.gazeta.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

> [...]
    > do m@ilowania czy postowania, ale gdzieś czytałem o takich osobnikach,
    > którzy nawet instalują na tym PSa, aby obrabiać fotki...

    A ja slyszalem o takich osobnikach, ktorym to wszytsko nie jest
    potrzebne.
    Tzn. im ktos starszy (choc sa wyjatki) tym mniej sie tymi twoimi
    dodatkami do ramki intersuje.

    TA

  • 9. Data: 2011-08-06 20:07:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > 250 złotych to sporo. Niewiele drożej kosztują nowe komputery, a używane
    > -- nawet taniej.

    To może taki prezent? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 10. Data: 2011-08-06 20:11:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > do m@ilowania czy postowania, ale gdzieś czytałem o takich osobnikach,
    > którzy nawet instalują na tym PSa, aby obrabiać fotki...

    Zawodowo mam do czynienia z takimi różnymi ramkami stosowanymi w
    reklamie, wiele z nich jest ''wszystkomających''. Można tym robić
    wszystko, ale w praktyce, po pięciu minutach zabawy wraca się do starych
    metod czyli komputera (tzn. normalnego, pełnowartościowego systemu
    operacyjnego).

    To się nazywa tablet. Nie ten wątek.

    --
    pozdrawia Adam