  • 81. Data: 2011-09-04 22:17:40
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 11 Sie, 15:33, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > Podsumuje Twoje 2 posty tak: moja historia  miala pokazac, ze temat zywnosci
    > to moje drugie zycie i zeby sie wyleczyc z raka bez pomocy lekarzy stosujac
    odpowiednie
    > odzywianie nie wystarczy ogolna wiedza dotyczaca zagadnienia  odzywiania
    > - i to wlasnie moj post sugerowal, ze nie rozmawiasz z kims, ktos ma jednak nieco
    wieksze
    > zakres wiedzy niz sol naturalna i benzoesan sodu,

    No cóż , Twoja wypowiedź w temacie udowodniła, że jeżeli chodzi o
    żywność taką czy inną , Twoje poglądy
    stanowią kalkę popularnych ostatnio mitów rodem z kolorowych gazetek
    dla mniej lub bardziej "zielonych".
    Coś tak jak osoby dostające spazmów na widok wyszczególnionych na
    opakowaniu numerów z listy "E".
    Pozdrawiam i zdrowia życzę.
    Marcin

  • 82. Data: 2011-09-05 06:59:41
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "d...@v...pl" <d...@v...pl> napisał(a):

    >No cóż , Twoja wypowiedź w temacie udowodniła, że jeżeli chodzi o
    >żywność taką czy inną , Twoje poglądy
    >stanowią kalkę popularnych ostatnio mitów rodem z kolorowych gazetek
    >dla mniej lub bardziej "zielonych".

    Te niby mity wyleczyly mnie z bardzo powaznej choroby wiec sam rozumiesz,
    jak moge potraktowac Twoje zdanie... Polecam " Terapia Doktora Gersona - lekarstwo
    na raka i inne choroby przewlekłe" . To troche lepsza publikacja niz zielone gazetki.

  • 83. Data: 2011-09-05 21:02:31
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 5 Wrz, 08:59, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > na raka i inne choroby przewlekłe" . To troche lepsza publikacja niz zielone

    Rozumiesz ,na temat choroby, moglibyśmy porozmawiać jakbym zobaczył
    Twoją kartotekę pacjenta.
    Co do rozmaitych "cudotwórców", wole poczytać Farmakopeę.
    Mnie wystarczy to co napisałeś o GMO.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę.
    Marcin

  • 84. Data: 2011-09-05 21:09:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-04 22:17:40 +0000, "d...@v...pl" <d...@v...pl> said:

    > Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    Pozdrawiam i zdrowia życzę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2011-09-05 21:11:31
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-05 21:02:31 +0000, "d...@v...pl" <d...@v...pl> said:

    > Mnie wystarczy to co napisałeś o GMO.
    np. to że samobroniąca się przed szkodnikami kukurydza zabija pszczoły.
    > Pozdrawiam i zdrowia życzę.
    Pozdrawiam i rozsądku życzę.

  • 86. Data: 2011-09-05 21:27:32
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 5 Wrz, 23:11, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > np. to że samobroniąca się przed szkodnikami kukurydza zabija pszczoły.> Pozdrawiam
    i zdrowia życzę.

    > Pozdrawiam i rozsądku życzę.

    Ależ owszem. Ale jakie znaczenie dla naszego przewodu pokarmowego ma
    los tych pszczół ?
    A konkretnie obecność w ziarnie tych kilku dodatkowych genów , które i
    tak wchłaniamy w postaci prostych nukleotydów( zasad , właściwe słowo
    mi akurat uciekło i za cholerę nie chce wrócić.)
    Bezpośrednie , znaczy się.
    Pozdrawiam . Bez podtekstów.
    Marcin

  • 87. Data: 2011-09-06 09:03:12
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "d...@v...pl" <d...@v...pl> napisał(a):

    >Rozumiesz ,na temat choroby, moglibyśmy porozmawiać jakbym zobaczył
    >Twoją kartotekę pacjenta.

    Ale ty nie rozumiesz albo zle czytasz, ale ja nie mam zadnej karty pacjenta, poniewaz
    nie wyleczylem sie w szpitalu :) To wlasnie wspolczesna medycyna postawila na mnie
    praktycznie kreche, a ja dalej zyje chociaz juz dawno powinienem gryzc piach.
    Poza tym z ciebie taki az autorytet, ze mialbym z toba o tym rozmawiac?
    Skoro Gersona uwazasz za cudotworce to nie ma to najmiejszego sensu.

    >Co do rozmaitych "cudotwórców", wole poczytać Farmakopeę.

    Np. na czerniaka nie ma praktycznie lekarstwa, wiec co mi z twojej farmakopei.
    Rak trzuski zabija ponad 95% chorych w ciagu max. 5 lat, wiec co mi
    z twojej farmakopei :) Wole Gersona, ktory mnie wyleczyl,
    a inni niech wlewaja chemia i ciesza sie, ze przedluza
    sobie zycie o pare miesiecy, no czasami pare lat, przy okazji
    wywalajac w kosmos reszte podrobów. Niech sobie ludzie wlewaja
    gemzary i łudza sie, ze sie lecza. Na szczescie kazdy ma wolny wybor
    a ja do niczego i nikogo nie namawiam - niech kazdy robi wg tego
    w co wierzy :)

    >Mnie wystarczy to co napisałeś o GMO.

    Np co?

    >Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    A dziekuje, nie narzekam :)

  • 88. Data: 2011-09-06 19:48:09
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-09-06 11:03, Pan Peresada wrote:
> [...]

    > Poza tym z ciebie taki az autorytet, ze mialbym z toba o tym rozmawiac?
    > Skoro Gersona uwazasz za cudotworce to nie ma to najmiejszego sensu.

    Ale wiesz na czym polega problem z Gersonem? Od razu uprzedzam, że
    opieram się na wiki, więc możesz mnie poprawić.

    On postawił jakąś tam hipotezę: że rak to jakiś problem całego organizmu
    z niedoborem składników. No i brawo - była to jedna z hipotez w czasach,
    kiedy nie było wiadomo co zabija ludzi.

    Tyle że mamy rok 2011. Wiemy już, że rak/nowotwór to taka grupa komórek.
    Że można go z organizmu wypalić promieniowaniem, wyciąć, ale też
    wszczepić (potwierdzone eksperymentami). Umiesz wyciąć i wszczepić
    niedobór potasu?

    Nie twierdzę, że cudowna dieta Gersona nie leczy raka, bo nie wiem. Ale
    nawet jeśli tak jest, to nie jest to efekt badań naukowych tylko farta.
    Tzn. już dziś wiemy na pewno, że te jego pomysł nie miały nic wspólnego
    z rzeczywistością. W tym sensie Gerson byłby właśnie cudotwórcą (a jeśli
    metoda nie działa, to są inne terminy - np. szarlatan czy coś).

    Teraz przechodzimy do Ciebie. Zakładam, że nie jesteś dystrybutorem
    książek itp. Że naprawdę byłeś chory i wyleczyłeś się lewatywami z kawy
    (znowu info z wiki). Dwie sprawy.

    Po pierwsze: mogłeś nie mieć raka. Mogłeś miec jakąś chorobę, która ma
    objawy podobne do raka i mogli Cię źle zdiagnozować. I być może tę
    chorobę da się wyleczyć jakąś drastyczną dietą.

    Po drugie: po prostu w to wierzysz i już. To jest trochę jak w
    motoryzacji. Każdego roku miliony ludzi przeżywa wypadki dzięki pasom i
    poduszkom. Ale jeśli kilka poduszek zawiedzie, to zaraz pojawia się
    krytyka, akcje serwisowe, teorie, badania itp.
    I zdarza się również, że ktoś przeżywa wypadek w szczęśliwych
    okolicznościach. I jeśli miał w kieszonce obrazek Jezusa, Buddy itp., a
    do tego jest trochę naiwny życiowo, to już prawdopodobnie nigdy nie
    przyjmie wersji innej niż cudowne ocalnie.

    > gemzary i łudza sie, ze sie lecza. Na szczescie kazdy ma wolny wybor
    > a ja do niczego i nikogo nie namawiam - niech kazdy robi wg tego
    > w co wierzy :)

    Bzdura. Cały czas opowiadasz o Gersonie i krytykujesz tradycyjną
    medycynę. Robisz to właśnie po to, żeby kogoś przekonać. Może nawet
    robisz to w dobrej wierze - masz nadzieję, że uratujesz komuś życie.
    Jakby Ci było wszystko jedno, to wziąłbyś aparat (jeśli w ogóle jakiś
    masz) i poszedł robić zdjęcia, zamiast tu pierdzielić o czerniakach.

    Tym samym kończę udział w tym wątku i Tobie oraz reszcie też radzę. Już
    i tak go odgrzebujecie.

    pozdrawiam,
    PK