  • Data: 2009-02-06 15:37:52
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ninik po raz kolejny próbuje za pomocą krętactw i manipulowania odwieść
    > zainteresowanego Olympusem od zakupu.

    O czym Ty piszesz człowieku? Zastanów się czasem.
    Ktoś pyta o aparat z dobrą kontrolą nad GO, a tu format 4/3 akurat jest
    NAJGORSZYM WYBOREM.
    To czy ktoś kupi olka panasa czy cokolwiek to wierz mi, że mało co mnie
    obchodzi. Będę spał po nocach i koszmary mi się śniły nie będą.

    To Ty usilnie masz misję każdego nieprawomocnego słowa o olku prostować
    "że nie widać różnicy".

    > Po raz kolejny wciskał mu kit, że
    > Olympus się nie nada i powinien kupić lustro APS-C.

    Jeśli komuś zależy na najlepszej kontroli nad GO to w tej cenie powinien
    kupić coś z 1.5x - olek tańszy odpowiednio nie jest, ale daje
    najmniejsze możliwości.
    Z kompaktów póki co wybór jest mizerny i G1 jest na razie jedynym
    EVILkiem. Jak komuś odpowiada takie rozwiązanie to z pewnością będzie
    zadowolony z aparatu.

    > A różnica to jakieś
    > 5-10% (10 gdy kadrujemy na długość) szerokości GO więcej. Przy czym
    > różnica między C i N to jakieś 5%.

    A Ty znów, że różnicy nie ma? :) hyhy :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \