    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Date: Mon, 7 Jun 2010 22:24:49 -0500

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:hujqnr$fgp$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Nie używałem maszyny, bo jej nie miałem, nie sądzisz chyba, że mam w domu
    > wszystkie urządzenia warsztatowe ;-)))

    Coś się tu pultasz w zeznaniach kolego...

    Najpierw mydlisz nam oczy że zrobiłeś tak tylko dlatego że stałeś
    obok maszyny do odsysania i śmiano by się z Ciebie gdybyś robił
    inaczej a teraz próbujesz tłumaczyć że takiej maszyny nie masz
    bo robisz zmiany oleju w domu? Po co ta ściema?? Ile masz latek?

    > Wszytkie moje dotychczasowe samochody zdaje się, że obecne
    > jest 16 - tym albo 17-tym miały korek spustowy oleju ;-)

    Jednak Ty próbujesz ludzi wpuszczać w maliny aby szli do apteki po
    rurkę do kroplówki, potem mozolnie wkładali ją sobie do miski
    olejowej przez cienką, poskręcaną rurkę do bagnetu kontrolnego
    po czym zasysając komicznie strzykawką olej z silnika i trzymając
    rurkę poniżej miski olejowej odciągali sobie nadmiar oleju???

    Śmiech za piątkę, kolego! Naprawdę śmiech za piątkę...
    I naprawdę chciałbym Cię zobaczyć jak byś sobie ssał tą
    strzykawką olej z silnika przez taką cienką rurkę od kroplówki.
    Zaprosisz mnie na prezentację? :-)) Przyjadę z kamerą :-)))