  • Data: 2010-06-08 18:19:16
    Temat: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message
    news:hul002$ukm$1@news.onet.pl...

    > raczej ułatwiać, a Ty pewnie dinozaur motoryzacyjny,
    > jak o odsysaczach oleju nie słyszałeś i nie widziałeś...

    Słyszałem, jak najbardziej... tylko że jest to idiotyczna metoda.
    Prowadnica bagnetu nigdy do dna miski nie sięga, a na dnie
    zbierają się wszystkie opiłki i gluty które warto wraz ze starym
    olejem usunąć... Po to producent umieścił korek spustowy
    w najniższym miejscu miski olejowej aby jak najwięcej syfu
    zeszło przy wymianie oleju normalną metodą...
    Presja na częściową wymianę oleju przez odsysanie pochodzi
    pewnie od zakładów usługowych, dla których jest to zwykła
    wygoda kosztem jakości wykonanej usługi...
    Klient powinien we własnym interesie zawsze upierać się
    na spuszczanie oleju przez korek spustowy i nie pozwalać
    sobie wciskać kitu że odsysanie to nowa "cool" moda a śruba
    spustowa to przeżytek dla dinozaurów.