  • Data: 2012-07-25 14:14:19
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-25 13:55, =Marcos= pisze:

    > Ja uważam, że to niegłupie. Mimo iż jeżdżę dieslem.
    > Trzeba motywować przenoszenie transportu na tory. Drogi nie będą się
    > niszczyć.

    Już dziś znacząca cześć budżetu "drogowego" idzie na kolejowy.
    Kolej jest droższa i dużo mnie elastyczna a funkcjonuje tylko dlatego,
    że nie płaci za grunty które zajmuje. Poza tym dotuje je państwo czyli my.
    Gdyby ten zabytek XIX wieku zlikwidować a tory zalać asfaltem, powstał
    by bardzo szybki i prosty system dróg, dalece efektywniejszy od ciuchci,
    które je teraz zajmują.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik