  • Data: 2012-07-25 14:54:29
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-07-25 13:31, J.F pisze:
    >Po równo, np. po menażce.

    Lepiej rowno, niz sprawiedliwie ja bogaty wiecej :-P

    >Masz patent na ściśniecie Ziemi?

    Jak sobie patrze w wroclawskim sklepie na maslo z Kamiennej gory
    (~100km), lodowke mastercook z warszawskiego magazynu, lampe z Chin
    ... to chyba mam ..

    >Nie jest.
    >Mały diesel pali ok 4 l/100

    Ja tam takiego nie znam

    >a ekologiczna hybryda 6/100 i jeszcze niszczy drogi i środowisko.

    Jak sobie wchodze na spritmonitor, wybieram np Megane o mocy 90-110PS,
    rocznik 2010-11, reczna skrzynia, min 5000km, to mi wychodzi dla
    benzyny srednia 7.70, min 6.91.
    Dla diesla 5.67 srednio, 4.72 minimalnie.

    A teraz przelicz na kilogramy paliwa ...

    >Nowsze, zadbane, nie smrodzą.

    Smrodza. Daje sie wyczuc ze diesel.

    >Kolejny cudowny pomysł urzędników.
    >To ci sami, co nas w kryzys wciągnęli a teraz będą z niego wyciągać -
    >nieprawdaż?

    Ale dlaczego akcyza na benzyne ma byc wyzsza od tej na ON ? Bo tak to
    obecnie wyglada ... znow na kg liczone ...

    J.