    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <Pine.WNT.4.64.1301102135430.420@quad> <kcok93$op$1@node1.news.atman.pl>
    <50efeeb6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp19o$i0c$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Date: Fri, 11 Jan 2013 14:05:17 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-11 11:51, J.F pisze:

    >W miejscach, gdzie i kiedy warunki nie są ku temu odpowiednie?

    A co, jest jakis zakaz zwalniania ?
    Jak pokazuje terazniejszosc - wiekszosc osob jedzie wolniej niz limit.
    Czy to zle, ze mozna szybciej ?

    W niemczech przypominam - wcale nie maja limitu i jakos jezdza
    bezpieczniej od nas.

    > Znaczy sie powinni podjac dzialanie populistyczne i obnizyc do 110 ?

    >W jakim celu? Kto chce administracyjnego obniżenia do 110 na
    >autostradach?

    >Terefere.

    Skoro 130 lepsze niz 140, to jak uzasadnisz ze 110 nie jest lepsze od
    130 ?
    I bez kozery napisze nawet 90, albo 88 :-P

    >Jak pisałem - można znakami w stosownym miejscach podwyższyć, a nie
    >wszędzie.

    Pisales ze sie zwiekszy przedkosc tam gdzie nie nalezy.
    Mamy podnosic znakami w lepszych miejscach, czy obnizac znakami w
    gorszych ?

    P.S. Wedle obecnej ustawy poza terenem zabudowanym podniesc predkosci
    znakiem nie mozna.

    >Widzę, że coraz absurdalniej argumentujesz.

    Uzyles pewnej logiki w argumentacji.
    To ja absurdalnych przykladach demostruje Ci, ze to jest glupia
    logika.

    Napisz po prostu ze boisz sie pojechac szybciej niz 130, a wiec
    powinni tego zabronic :-P

    >Nie, wręcz bym wrócił do normalności i obniżył do 130km/h i tam
    >gdzie można podwyższył znakami.

    Ale dlaczego normalnosc ma wynosic 130, a nie 110, 150, czy "bez
    limitu" ?

    >Wolno i wygląda to delikatnie powiedziawszy niezbyt mądrze.

    A czemu ?

    > Tylko ze we Wloszech policja nie stawia FR na autostradach, nawet na
    > tych gdzie obowiazuje 130 :-)

    >Nie, skąd, nie ma też odcinkowych pomiarów prędkości. Poczytaj co
    >w linku podrzuciłem.

    Dopiero od 3 lat ... "italian driving style" nie wzial sie bez powodu
    :-)

    J.