  • Data: 2013-01-11 14:51:50
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-11 14:12, J.F pisze:

    > Ile zaplacilismy ?

    Ile by nie było to zapłaciliśmy. Nie znam konkretnych liczb. Choćby
    droga legislacyjna kosztuje, oj kosztuje.

    > Bo w jednych krajach mozna 110, w innych 130, w innych bez limitu, a u
    > nas 140 ? I to jest niby smieszne ?
    > Znajomych Niemcow wcale to nie smieszy, ot, norma jak kazda inna, a
    > nawet chwala te +10 :-)

    LOL - (pisałem wcześniej) ciekawe skąd komentarze na temat zasad na
    naszych drogach po zobaczeniu tablic na wjeździe do PL (o co tutaj
    chodzi) . Zresztą sam widzisz, że jest 130 (czasem 110 - ale to
    wolniej). Co do innych krajów bez limitu - podaj minimum 2 europejskie,
    skoro jest to liczba mnoga.

    > Mozna tez budowac autostrady takie, zeby dalo sie po nich pojechac 160,
    > a w nielicznych miejscach ograniczyc predkosc.
    > Rozwiazanie rownie sprawdzone i madre.

    Hmmm, ile znasz takich przykładów? Znowu jeden, w którym się zaleca
    130km/h i wciąż dyskutuje o administracyjnym ograniczeniu prędkości?

    > A to zaden problem, bo po starszych jechalem jeszcze szybciej :-P

    Nie Ty jeden to żaden argument.

    > Moza tez wybudowac tablice informacyjne i wyswietlac na nich znaki, i to
    > jest jeszcze madrzejsze, bo umozliwia dostosowanie ograniczenia do
    > warunkow na drodze ...

    Tyle, że to rozwiązanie kosztowne - być może w przyszłości.