    From: XX YY <j...@u...at>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: klasyczny dylemat ,czyli co kupic
    Date: Fri, 3 Jul 2009 02:00:19 -0700 (PDT)

    > Jeszcze innym rozwiazaniem mojego dylematu bylo by dokupienie takiego
    > obiektywu do tego mojego 450D ,który z powodzeniem konkurowal by z Carl
    > Zeissem z R1 .

    nie rob tego

    ten aparat nadaje sie do kosza.
    najwieksza pomylka canona w ostatnich latach.
    pakowanie sie w obiektywy to tylko wyrzucone pieniadze.

    bylo w przeszlosci 1000 razy n.t. tego aparatu.

    jesli chcesz miec duzo dobrych zdjec c450d to musialbyc kupic stalki
    i z tymi obniektywami udac sie do warsztatu zeby je nastrojono do
    tego aparatu. Zoomy w zasadzie sa nie do dostrojenia , jesli ma sie
    szczescie to mozna trafic na taki , ktory ma stosunkowo male bledy
    ( u mnie najtanszy tamron jest pod tym wzgledem najlepszy niemal bez
    zarzutu)

    jesli chcesz miec tak dobre zdjecia jak z r1 a nawet lepsze akurat
    przy uzyciu canona to co najmniej c50d ew tanszy c40d.

    wszystko ponizej to loteria.

    XXX