    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: klasyczny dylemat ,czyli co kupic
    Date: Fri, 3 Jul 2009 10:44:29 +0200

    Uzytkownik "expat75" <e...@g...peel> napisal w wiadomosci
    news:h2kaiv$e3j$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie , to mój pierwszy post na tej grupie
    > Sprowadzil mnie tutaj problem z wyborem aparatu . Po rocznej przygodzie z
    > rewelacyjnym moim zdaniem Sony R1 , naszla mnie ochota na pelne lustro i
    > stalem sie posiadaczem Canona 450D + kitowego szkla 18-55 . Niestety
    > jakosc zdjec robionych tym Canonem nie umywala sie nawet do starego
    > ,dobrego R1 i wrócilem do pstrykania Sonym .

    Ustaw w lustrzance wieksze wysotrzanie i nasycenie kolorów i bedziesz
    zadowolony :-)
    Albo sprecyzuj co Ci nie odpowiada w zdjeciach z lustrzanki. Bo na razie
    jest duze prawdopodobienstwo, ze problem nie lezy po stronie sprzetu lecz
    operatora.

    Byl tu juz taki jeden (a raczej ciagle jest tylko nicka zmienia) co
    twierdzil, ze "hybryda rulez", a pózniej sie okazalo, ze problemem nie jest
    sprzet tylko jego operator.

    Pozdrawiam
    Winetoo