  • Data: 2009-12-28 13:51:19
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół wrote:
    > Bo czytanie PDFów zapewnia większość urządzeń mobilnych.
    > Windows Mobile pewnie sobie radzi (nie próbowałem, ale jest
    > wersja Acrobat Readera dla Windows Mobile), Symbian na 100%
    > sobie radzi (testowałem).

    Radzi sobie, pewnie... ale z moich obserwacji wynika, ze wygodne czytanie
    PDF (w szczegolnosci plikow z tekstem sformatowanym, podzielonym na
    kolumny i zawierajacych grafiki, przygotowanych do druku w formacie ~A4)
    nie jest mozliwe, jesli ekran nie ma przynajmniej tych ~600 linii
    szerokosci oraz odpowiednich gabarytow. Powiedzmy, ze netbook i 8,9" to
    absolutne minimum do w miare komfortowego czytania pdf w sytuacjach
    awaryjnych.
    Choc oczywiscie wszystko zalezy od zawartosci pliku. Czysty tekst mozna
    przeniesc do pliku w formacie, z ktorym lepiej poradzi sobie dane
    urzadzenie, ale jesli sa to np. skany ksiazek, to... zycze powodzenia.

    --
    KILu