  • Data: 2009-12-29 12:25:53
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:
    > Radzi sobie, pewnie... ale z moich obserwacji wynika, ze wygodne czytanie
    > PDF (w szczegolnosci plikow z tekstem sformatowanym, podzielonym na

    No i dlatego pytam o parametry, bo nie wiadomo, czy chodzi
    o cokolwiek, co pozwoli czasem poczytać PDFy, czy coś do
    ich wygodnego czytania przez długi czas.

    > szerokosci oraz odpowiednich gabarytow. Powiedzmy, ze netbook i 8,9" to
    > absolutne minimum do w miare komfortowego czytania pdf w sytuacjach
    > awaryjnych.

    Dokładnie, ale netbook nie jest już tak przenośny (a na pew-
    no zdecydowana większość netbooków, ważących 1 kg lub nawet
    więcej i mających ekran 10" z grubą ramką).

    > Choc oczywiscie wszystko zalezy od zawartosci pliku. Czysty tekst mozna
    > przeniesc do pliku w formacie, z ktorym lepiej poradzi sobie dane
    > urzadzenie, ale jesli sa to np. skany ksiazek, to... zycze powodzenia.

    Dlatego według mnie PDF nie jest dobrym formatem na przecho-
    wywanie książek na komputerze. A w ogóle robienie PDFa ze
    skanów jest średnio sensownym pomysłem :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |