  • Data: 2009-12-29 20:54:54
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rs pisze:

    > to jest niestety bryndza w porownaniu z wygoda jaka daja smarphony,
    > nawet jak masz wielka rozdzielczosc ekranu. przerabialem to wiele
    > razy.

    (cut)
    Panowie. fajnie Wam sie dyskutuje, ale spróbujcie postawić sie w roli
    nabywcy, dla którego priorytetem jest możliwość czytania PDFów, cena, a
    potem wifi, gps i inne. _jeśli_ pdfy będą tekstowe, tzn tekst sie
    przeformatuje, to nawet na 1.8 cala da sie wygodnie przeczytać wszystko.
    Apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale eboki w świecie GSM wystartowały w
    okolicy siemensa c35? tzn 80x100punktów?
    Gorzej jeśli te pdfy są skanowane z książki. Taki plik mający 100 stron
    ma 50-150 mega. RAz ze trudno to otworzyć, dwa przewijać. tak wiec w tym
    przypadku każdy pixel na wagę złota.
    Cena. O ile sprżęt z ekranem 320x240 można kupić za 150zł to iPhona....
    za jedyne... i..który co? ma fajnijsze przewijanie? GPS ale do google
    maps? W cenie iPhona mozna mieć coś co ma 800punktów w poziomie, wiec o
    czym ta dyskusja?
    ToMasz