  • Data: 2009-12-29 22:59:47
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no skoro wolisz czekac pare minut az ci sie wszystko posynchronizuje,
    > a BT zerzre baterie to PDA + GPS jest faktycznie dobrym wyjsciem.
    nieprawda. Dowolne urządzenie z GPS i BT, czerpie wiecej mocy na GPS
    niż BT. Inaczej, jeśli zewnętrzny GPS ma bareie to zespół PDA+GPS ma
    _dwie_baterie.

    > widac, ze kiespko sledzisz ten rynek. iphone juz ma znacznie wiecej
    > aplikacji niz windows mobile
    nieprawda. druga rzecz ze na automape na WM przypada 1000 programów typu
    rengen, albo piwko na iPhona.

    > chyba zupelnie nie orientujesz sie o czym mowisz. jaka przydatnosc
    > masz na mysli? jaka jest podstawowa funkcja iphona? telefon?
    > zadzwonisz? zadzwonisz.
    tak
    > media player. swietny.
    tak
    > pokaz mi inne
    > urzadzenie, o podobnych gabarytach, ktore by mialo taka rzeczywista
    > przydatnosc, cokolwiek to w ogole znaczy?
    każdy telefon z WM/symbianem. iPhone przesciga go interfejsem i
    dwudotykiem.
    Tyle ze jak masz naprawde poczytać te pdfy, to ile mozesz to robić non
    stop? ( w drugim dniu od ładowania) 2 godzinki? Ja mam 4 telefon
    dotykowy, w tym 2 posiadały fabrycznie 2 bateire i stacje ładująca. Wtym
    2 inne posiadały klawisze. JEden miał latarke, inny miał autofokus.
    JEden z nich miał WM ale dzieki małemu ekranowi wytrzymywał 5 dni bez
    ładowania. cena żadnego nie przekroczyła 50% nnimalnej pensji, pomimo ze
    2 z nich miały oryginalną automape...
    NAszczęscie jest wybór! szkoda ze iPhone to w praktyce jeden model...
    ToMasz