  • Data: 2009-12-29 18:43:36
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-29 18:54, Użytkownik rs napisał:

> [...]
    m_6_1_gps_nawigacja_tomtom_512_mb.html

    > tylko, ze to jest wymarly dinozaur i NIE ma wbudowanego GPS. mozna
    > uzywac np. tomtoma za posrednictwem dodatkowego odbiornika GPS na BT.
    > predkosc synchronizacji i funkcjonalnosc takiego ma sie nijak do tego
    > jaka oferuje iphone i inne podobne smartphony. chyba jedyny klasyczny
    > PDA z wbudowanym GPSem mial GARMIN, ale to tez juz dinozaur.

    Konkretny model podałem jako przykład, zmyliło mnie też to GPS
    w tytule.
    Sam mam podobny kombajn PDA + GPS + telefon ale niestety z małym
    ekranem i małą rozdzielczością 240x320 więc w tym przypadku nie polecam.
    Jakiś rok temu mogłem wybrać coś podobnego z ekranem 480x640
    ale cena mnie zniechęciła, prawie trzy razy większa od mojego.

    > iphone jest obecnie juz jak najbardziej typowy i to jest wlasnie
    > kierunek rozwoju podobnych urzadzen, rowniez i e-bookiw, a ponad
    > 80.000 aplikacji plus natychmiastowy dostep do interentu daje
    > funkcjonalnosc, o jakiej dowolny PDA mogl jedynie pomarzyc.

    W porównaniu do PDA ilość aplikacji jest mała.
    Zaporowa cena i brak np. WiFi oznacza za drogi internet
    dla wielu ludzi.

    > na razie 12.000 programow, ale w zwiazku otwarta platforma bardzo
    > szybko nadrabiaja dyskans z iphonami.

    > zle podejrzewasz. co cie dokladnie interesuje? pytaj. <rs>

    Jesteś w stanie porównać czytniki do ebooków z tej platformy
    do mobipocketa z PDA i Isilo z Palma ?
    A może istnieje jakaś ciekawa strona w naszym języku dla posiadaczy,
    chętnie poczytam jakieś opisy ?