  • Data: 2009-12-28 09:13:06
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 09-12-26 16:49, in article hh59tf$ed$...@n...news.atman.pl, "RadoslawF"
    <r...@w...pl> wrote:

    > PDF to graficzne odwzorowanie wydruku na ekranie monitora
    > więc czytnik dedykowany temu formatowi powinien mieć ekran A4.

    bzdura kolego.
    PDF może mieć rozmiar dowolny jaki zadasz w aplikacji z której go generujesz
    np. 5 cm na 3 cm. To żaden problem. Pozostaje zatem kwestia rozdzielczości
    wyświetlacza (sprzęt) i możliwości powiększania/pomniejszania obrazu na nim
    (kwestia programowa). Mogłem sobie na Noki e90 wyświetlać PDFy a ekran na
    niej jest wielokrotnie mniejszy niż A4 i mogę na iPhonie gdzie skalowanie
    działa w porównaniu z Nokią jak miód. Przy czym oba urządzenia spełniają
    założenie kieszonkowych. ZTCW wiele urządzeń opartych na Symbianie ma
    Readera w wersji Lite i radzi sobie z czytaniem PDF'ów niezależnie od ich
    rozmiarów (nie mylić z objętością). Nie wiem jak Windows Mobile, nie
    używam...

    J.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.