    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 9 Jun 2014 12:28:57 +0200

    Mon, 09 Jun 2014 11:53:51 +0200, Andrzej Lawa

    > Jeśli ktoś jedzie zby blisko to wręcz należy zwolnić.

    Nie widze w tym postępowaniu logicznego działania.
    Ponadto, ile to jest blisko?

    > Bo co zrobisz jak np. ktoś wyskoczy ci nagle na drogę?

    Przecież mam oczy i widzę zazwyczaj nie mniej niż ten co jedzie przede mną.
    Jak widzę że ktoś może wliźć pod koła, to odpuszczam szybciej niż ten
    przede mną zdąży pomyśleć. Jak nie widzę, to proste że jestem dalej i "nie
    siedzę na zderzaku". Dlatego pisałem o jeździe z głową (jak wszędzie).
    Realnie to więcej miałem niebezpiecznych sytuacji przez hamujących
    "nauczycieli" niż z samej jazdy na zderzaku (których miałem ZERO).

    > Albo ten z tyłu zmasakruje ciebie, albo cię pchnie tak,
    > że zmazakrujesz tego, co wyskoczył chociaż w innych
    > warunkach miałbyć szansę.

    Aha, w korku też nie mogę "jechać na zderzaku" bo mogłoby tam kiedyś iść
    całe przedszkole? Z takim podejściem, to najlepiej z domu nie wychodzić.

    --
    Pozdor Myjk