  • 11. Data: 2009-05-06 14:55:11
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Adameck wrote:

    > Bylbym zapomnial ! Przy tak jasnym obiektywie ja dziekuje za
    > cuda-stabilizacje matrycy itp. Zawsze wole jasniejsze szklo od tego
    > typu wynalazkow.

    1. Gdybys mogł porownac 50/1.4 ze stabilizacja i bez to rozumiem, a ty tylko
    sobie tak racjonalizujesz publicznie swój wybór...

    2. Z 50mm w APS-C robi sie lekkie tele, wiec proponowanie jako jedyne szkło
    50/1.4 do APS-C to mocno poroniony pomysł, znacznie lepiej sprawdza się
    35/2.0 lub podobny obiektyw.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-05-06 17:08:17
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "michal8" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto
    > zakupic do 2500-3000 zl?
    Ze względu na jakość autoryzowanego serwisu Canona - żadnego. Uwaga - Sony
    to ten sam serwis!

  • 13. Data: 2009-05-06 17:19:13
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Howk pisze:

    > a czemu miałaby być niższa? przecie nówka zawsze będzie droższa od
    > staroci :))

    Niezle ich pogielo, na amazonie mozna kupic za rownowartosc ok. 2900zl,
    a jeszcze jakis instant rabate jest.

  • 14. Data: 2009-05-06 23:38:23
    Od: Tormentor <o...@o...pl>

    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto zakupic
    > do 2500-3000 zl?

    Jezeli dobrze rozumiem, ze chodzi tylko o body, to polecam 40D - najlepszy
    stosunek ceny do jakosci w kategorii xxD, dobry AF, szybkostrzelnosc i
    normalny, duzy a nie zabawkowy (jak w serii xxxxD/xxxD) uchwyt.

    --
    Tormentor

  • 15. Data: 2009-05-07 06:24:11
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://www.pixmania.com/pl/pl/2681221/art/canon/eos-
    500d-obiektyw-ef-s-18.html

    http://www.bhphotovideo.com/c/product/613613-REG/Can
    on_3818B002_EOS_Rebel_T1i_Digital.html

  • 16. Data: 2009-05-07 06:31:20
    Od: j...@a...at

    On 6 Mai, 13:21, "michal8" <U...@p...fm> wrote:
    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto zakupic
    > do 2500-3000 zl?
    >
    > Michal

    aktualnie najlepszy stosunek cena jakosc masz w c40d moze jeszcze
    gdzies znajdziesz nowy , nieiwiele bedziesz musial dolozyc w
    internecie za ok 650 eu powinen byc do znalezienia.

    w nizszych wprawdzie cena jesz nizsza ale stosunek jakosc cena
    zdecydowanie gorszy.

    jesli maja byc spelnione oba warunki na raz . nizka cena wyska jakosc/
    cena to tylko wyminiony model jest zblizony do podanych warunkow

  • 17. Data: 2009-05-07 08:20:28
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > jesli maja byc spelnione oba warunki na raz  . nizka cena wyska jakosc/

    wysoką jakość to masz w marku. W amatorskich body masz jakość
    amatorską. Wątpię, żeby 40d przeżyło dłużej albo dawało lepsze zdjęcia
    od 1000d. Obecnie tylko FF albo najtańszy apsc żeby nie stracić za
    dużo za 3 lata jak będziesz wywalał na śmietnik.

  • 18. Data: 2009-05-07 08:33:27
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 10:20, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:

    > wysoką jakość to masz w marku. W amatorskich body masz jakość
    > amatorską. Wątpię,

    jesli ktos ma watpliwosci i chcialby je rozwiac to na ogol sprawdza .

    sprawdz sam , wez obydwa do reki , gdyz ich nie miales.
    gdybys mial te aparaty w reku , watpliwosci bys nie mial.

    c40d byl koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c . tak , tak -
    zawodowcy tez w swoich celach uzywaja aps -c .
    jeszcze przed paru miesiacami byl nr 1 u canona w klasie aps - c
    dopiero niedawno zastapil go c50d.

    żeby 40d przeżyło dłużej albo dawało lepsze zdjęcia
    > od 1000d. Obecnie tylko FF albo najtańszy apsc żeby nie stracić za
    > dużo za 3 lata jak będziesz wywalał na śmietnik.

    masz prawo do watpliwosci , ale wybacz, watpliwosci , ze sie tak
    wyraze dyletanta nie maja wiekszego znaczenia.

    xxx

    no wlasnie zyskalem kolejnego wroga ,
    ale mam nadzieje ze i przyjaciela w osobie pytajacego. powinno byc
    wiec remisowo. :-))))))

  • 19. Data: 2009-05-07 08:41:06
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > c40d byl koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c . tak , tak -
    > zawodowcy tez w swoich celach uzywaja aps -c .

    obecnie 1000d jest koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c,
    więc po co przepłacać :)))

  • 20. Data: 2009-05-07 08:43:29
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 10:41, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:

    > obecnie 1000d jest koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c,
    > więc po co przepłacać :)))

    tak , dla tych co robia zdjecia z osiolkiem