  • Data: 2011-06-07 12:34:28
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 7, 9:51 am, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:

    > Patrząc po datach papierów, które jako pierwsze wyskakują w Google, to
    > będzie pewnie jak ze wspomnianym przeze mnie arsenkiem galu...

    No dobra... arsenek galu...
    Dajmy na bramke okolo 1000 (roznych) atomów.
    Czyli rozmiar bramki okolo 10^-9.
    Dajmy na procesor 10^12 bramek i upakowanie
    bramek w 3D, czyli kostka o boku 10tys bramek.
    Przebieg sygnalu z predkoscia swiatla pomiedzy
    naroznikami takiej kostki jest mozliwy jakies 10^17
    raza na sekudne. Calkiem niezle taktowanie
    zegara:D

    Takich procesorkow w decymetrze szesciennym
    materii da sie upakowac chyba 10^12 sztuk -
    calkiem niezle zrownoleglenie :D

    Ale czy takie upakowanie bedzie mozliwe?
    Pozdrawiam!