  • Data: 2011-06-13 21:43:45
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/06/2011 22:23, Maciej Sobczak wrote:

    > Żartujesz chyba. W odróżnieniu od pierwszych dekad informatyki:
    > a) deweloperzy nie są użytkownikami końcowymi,

    Zależy czego, nie? Przecież cały czas tworzy się jakieś obłędne ilości
    bibliotek, frameworków, SDKów, systemów version control, source control,
    bug tracking, IDE, powstają ciągle nowe języki itd. Ostatnio pracuję
    trochę wjavowych technologiach i głowa mnie lekko boli od tego, ile tego
    całego krapu jest.