  • Data: 2011-06-13 08:35:54
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-11 12:05, Michal Kleczek pisze:

    > A jaki to jest obiektowy storage? Jesli chodzi o ODBMS to nie sadze, zeby to
    > byla przyszlosc. Raczej widze rozwoj w kierunku zastapienia systemu plikow
    > przez RDBMS - ale takie "prawdziwe":
    > http://en.wikipedia.org/wiki/The_Third_Manifesto

    Jakoś nie widzę tego Third Manifesto, ale nieistotne :-) RDBMS
    przynajmniej zapewni w sposób naturalny transakcyjność.
    Pisząc obiektowy storage miałem na myśli coś dosłownego. Teraz aplikacja
    od źródła do elementów wykonawczych i stanu to pliki, które są do tego
    procesu zupełnie zbędne.
    Chciałbym, żeby dało się pisać programy lub komponenty, konfigurować,
    uruchamiać i zapisywać stan całkowicie zapominając o plikach. Najlepiej
    w postaci jednego prostego spójnego środowiska. Może to nie jest
    zupełnie nowatorskie, ale nie podoba mi się, że rozwój idzie raczej w
    kierunku ułatwień dla użytkownika a nie dla dewelopera.

    artur