eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl> <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
    <5995f646$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <5995fab2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <on6ns9$3c9$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <on6ns9$3c9$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Fri, 18 Aug 2017 17:39:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 34
    Message-ID: <59970a40$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1503070784 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 82.143.187.50:51170
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722279
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:on6ns9$3c9$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >> On Thu, 17 Aug 2017 15:38:39 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    >> <4...@g...com> wrote:
    >>> W maluchu tloki chodzily tak ze zawsze obydwa byly albo na gorze
    >>> albo na dole.
    >
    >> No chyba sobie jaja robisz, taki układ by wprowadzał duże
    >> wibracje...

    >Jeszcze jedno - do eliminacji wibracji, są przeciwciężary na wale,
    >mają one za zadanie możliwie dokładnie zrównoważyć rozkład sił
    >wynikły z ruchów i pracy tłoka.
    >Teraz pomyśl - jak by tłoki w malaczu nie chodziły współbieżnie, to
    >jak miały by chodzić? Jak wtedy rozkładały by się siły? I jak byś
    >chciał rozłożyć równo zapłony na oba cylindry? Nie ma wyboru - to
    >jedyny sposób, w jaki to może sensownie chodzić, tylko palić będą
    >oczywiście na przemian.

    Wstaw "trabant" zamiast "maluch", moze byc tez syrena 103, i bedziesz
    mial odpowiedz.
    Tez dziala.

    Przeciwwagi troche rownowaza tych tlokow i korbowodow, sily od obu
    polowek sie rownowaza ... ale momenty nie.
    Jedna polowka silnika chce w dol, a druga w gore - i powstaja wibracje
    skretne.

    W maluchu skretnych nie ma, sa proste :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: