  • Data: 2017-08-18 20:17:52
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niepotrzebnie. W czytniku widać hierarchię wiadomości.
    > Zenka jest połączona z Twoją.
    Normalnie mam włączone pokazywanie tylko nowych (nie przeczytanych)
    wiadomości. Wątki czasami są długaśne i nie pasuje mi przewijanie kilku
    ekranów aby zobaczyć, czy gdzieś tam nie pojawiły się jakieś nowe
    wiadomości.
    Jak pojawia się odpowiedź na już przeczytaną wiadomość to nie widzę na
    jaką nie przeczytaną jest to odpowiedź.
    P.G.