  • Data: 2017-08-19 00:57:46
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnopene8.4og.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Może nawet więcej niż centymetr, ale to w powietrzu pod atmosferycznym
    > ciśnieniem. W sprężonym skacze mniej ochoczo. No ale jednak skacze w
    > jednym i w drugim. W maluchu wcześniej był rozdzielacz, dopiero później

    Ano, kojarzę. I jak weszło z cewką na dwa końce, to się dziwowałem, co komu
    odbiło. Ale jako dzieciak, nie umiałem jeszcze docenić tego, że ktoś dobrze
    zakombinował, aby jedynym ruchomym elementem był przerywacz.

    > wprowadzono podwójną cewkę. Ktoś nawet tłumaczył (chyba w telewizorze),
    > że to strasznie fajne jest, bo iskra w suwie wydechu dopali spaliny
    > i zdrowiej będzie. Ale to akurat jest wierutną bzdurą.

    To coś nie tak z silnikiem chyba, skoro do wylotu leci nie spalone do końca
    paliwo, to nie dwusuw przecież... Taki darmowy flame kit? Tylko czasem, za
    flame kit właśnie, mam ochotę zabierać dowód, dzień jeżdżenia, aby do
    warsztatu dotrzeć, dokładne badanie i można odebrać dowód. Zresztą, coś
    podejrzewam, że jak by to paliwo było na wylocie takie niedopalone, to w
    końcu, jakby gwizdnęło w rurę, to pół dzielnicy usłyszy, jak rozrywa się
    tłumik...?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.