  • Data: 2011-06-17 14:11:44
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1az9vxhvn12bc.18libzwpp4j67.dlg@40tude.net...

    > Nas interesuje punkt styku opony z ziemią. Ile byś powietrza nie upuścił,
    > tak koło na jeden obrót musi przejechać po ziemi 2?r, choćby i gnąc tę
    > gumę
    > niemiłosiernie. Pomijając poślizgi.

    a wlasnie,z e nas interesuje, bo jeśli opona sie pofałduje (choć to bardzo
    mocno przesadzone słowo, jednak dość dobrze obrazujące zjawisko) to koło
    będzie miało mniejszy obwód, mimo, ze bieżnik zachowa swoją długość.

    ps. nadal znikasz systemy oparte na ABSie...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl