  • Data: 2011-06-17 14:18:41
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 14:11:44 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > a wlasnie,z e nas interesuje, bo jeśli opona sie pofałduje (choć to bardzo
    > mocno przesadzone słowo, jednak dość dobrze obrazujące zjawisko) to koło
    > będzie miało mniejszy obwód, mimo, ze bieżnik zachowa swoją długość.

    Nie wiem co to by musiała być za opona, by się pofałdować, zamiast zrobić
    placek. Jej konstrukcja musiałaby być niezwykle sztywna, by dać opór masie
    samochodu i się nie wyprostować w miejscu styku z ziemią. I jak takie cos
    napompować?

    > ps. nadal znikasz systemy oparte na ABSie...

    Opisałem w innej gałęzi wątku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl