  • Data: 2011-06-17 15:17:24
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1iv5aa44sd50w$.1mvgdz8eza8s5$.dlg@40tude.net...

    > To opisz zjawisko dokładnie.

    co mam jeszcze opisywać?
    To, ze przy zmniejszeniu cisnienia zmieni sie obwód koła i zmieni sie
    prędkość obrotowa koła i że istnieją między tymi wielkościami zależności i
    to, ze skoro materiału jest tyle samo, a jednak zmniejsza sie obwód to
    gdzies sie musi podziać?

    > Opona jest balonem, więc wbicie kilku atmosfer lekko ją powiększy. I jak
    > pisałem obok, to powinno dać się zmierzyć.

    nie powinno tylko sie da, a dowód na to przedstawilem już w kilku postach
    pokazując to, ze zjawisko zostalo wykorzystane przez producentów samochodów
    do minitorowania cisnienia w kołach, bez umieszczania w nich czujników
    cisnienia.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl