  • 11. Data: 2009-02-19 00:55:27
    Temat: Re: jak oni robią takie wyraźne zdjęcia ?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gni9qb$rdm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > to jest wlasnie dowód na to ze tylko C ma odpowiednia plastykę!
    > mowiąc powyżej o plastyce nie mialem na mysli ze te foty ją mają.
    > Jak juz napisalem...te zdjecia niczym konkretnym nie powalają (mowie tu o
    > jakości a nie o temacie, gdyz nie o tym jest mowa).
    > Dla przykładu....pokaz szklo N ktore ma porownywalną plastyke z 24-70/2.8
    > Canona? :))
    > Pozdrowki
    > Rakan

    Racja
    N24-80 jest, jakby rzekł mistrz Jan, nacechowany pozbawioną artystycznego
    smaku ostrością anastygmatu :)

  • 12. Data: 2009-02-19 01:27:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "Marcin [3M]" napisal
    > Nie mozna wykluczyc, ze kolega dowiedzial sie czegos o swojej tokinie ;)

    Lub o swoich limitach ; )

    adam

  • 13. Data: 2009-02-19 05:29:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    mirek pisze:
    > http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    990×691px - każdy sprzęt plus fotoszop :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-02-19 05:36:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Jadąc w strefę wojny zabrałbym tylko takie szkła.
    > Zoom to nie to.
    > No risk no fun.

    W strefę wojny to najlepiej wielki format analogowy. Jakość przede
    wszystkim.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

  • 15. Data: 2009-02-19 05:58:41
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mirek wrote:
    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    Jesli warunki beda odpowiednie, podobny efekt uzyskasz... prawie
    czymkolwiek. :) Mala glebia ostrosci (musisz poczytac, jak ja uzyskac)
    pozwala odseparowac glowny motyw od rozmytego tla, stad wrazenie ostrosci,
    wyrazistosci. Reszta to dobry kadr i obrobka (tonemapping itd).

    k,

  • 16. Data: 2009-02-19 07:28:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnir58$rnc$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > W strefę wojny to najlepiej wielki format analogowy. Jakość przede
    > wszystkim.

    Mhm.
    POlecam:
    http://www.leaf-photography.com/ShowProductDetails/M
    enuID/964/ParentMenuI
    D/314/
    Tylko kto to bedzie dzwgac...
    TA

  • 17. Data: 2009-02-19 07:47:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.

    Konkretnie ktore? Wiekszosc nie jest jakas super.
    Mozesz takie fotki robic byle lustrem z kitem -
    wazniejsze zeby byc w odpowiednim miejscu,
    w odpowiednim momencie i umiesc robic zdjecia ;)

    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    No i miec PhotoShopa pod reka ;)

  • 18. Data: 2009-02-19 08:23:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Rakan:

    http://e.imagehost.org/0179/shopped.jpg

  • 19. Data: 2009-02-19 08:24:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > W strefę wojny to najlepiej wielki format analogowy. Jakość przede
    > wszystkim.

    Jak Robert Fenton?
    http://www.loc.gov/rr/print/coll/251_fen.html
    http://graphics8.nytimes.com/images/blogs/morris/mat
    ch2-large.jpg
    i to na szkle!

  • 20. Data: 2009-02-19 08:25:15
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rakan pisze:

    Hej

    > to jest wlasnie dowód na to ze tylko C ma odpowiednia plastykę!

    A nie pomyliłeś przypadkiem plastyki i plastikiem?
    Jeśli tak, to można się zgodzić że canon ma więcej plastiku ;P

    > Dla przykładu....pokaz szklo N ktore ma porownywalną plastyke z
    > 24-70/2.8 Canona? :))

    A przyglądałeś się może Nikkorowi 24-70/2.8? Bardzo podobna konstrukcja,
    więcej listków przysłony, co sugeruje że powinien być lepszy, a
    dodatkowo ma wyższą rozdzielczość i powłoki nanokrystaliczne.
    --
    Pozdro
    Kryhu