  • 1. Data: 2009-02-18 17:22:40
    Temat: leica dla ubogich
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy DMC-LX3 i sigma DP1 to jedyne modele, ktore niby pretenduja by
    wypelnic te dziure cenowa? <rs>

  • 2. Data: 2009-02-18 20:01:09
    Temat: Re: leica dla ubogich
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    rs napisał:
    > czy DMC-LX3 i sigma DP1 to jedyne modele, ktore niby pretenduja by
    > wypelnic te dziure cenowa? <rs>

    Nowy, nie widziany, Olek na u43? Za 2-3 tygodnie powinno być wiadomo.

    m.
    --
    "Oprócz zastrzeżonych terminów wojskowych istnieje też mowa
    potoczna, choć wiem, że trudno w to uwierzyć." - (c) PWC

  • 3. Data: 2009-02-18 20:04:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rs pisze:
    > czy DMC-LX3 i sigma DP1 to jedyne modele, ktore niby pretenduja by
    > wypelnic te dziure cenowa? <rs>

    Raczej dwa canony g, nikon cośtam i od biedy ricoch cośtam, sigma to
    raczej taki znaczek pocztowy wysokiej jakości.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-02-19 09:35:15
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 21:04:11 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Raczej dwa canony g, nikon cośtam i od biedy ricoch cośtam, sigma to
    > raczej taki znaczek pocztowy wysokiej jakości.

    znaczek pocztowy? bo ma 4 mpx? W sumie zawsze twierdziłeś ze canony G coś
    tam realnie też tyle mają. No chyba ze nie kumam o co chodzi - wtedy
    poprosze o wyjasnienia :)

  • 5. Data: 2009-02-19 13:43:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > znaczek pocztowy? bo ma 4 mpx? W sumie zawsze twierdziłeś ze canony G coś
    > tam realnie też tyle mają. No chyba ze nie kumam o co chodzi - wtedy
    > poprosze o wyjasnienia :)

    No, niech będzie, że te 4Mpx uznamy za rzeczywiste. Trochę mało jak na
    pozostałe ograniczenia (stałka, rozmiar, szumy).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwielbiam zapach próżności o poranku/