  • 1. Data: 2009-02-18 11:19:48
    Temat: który z ixus-ów ?
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    Napaliłem się na ixusa, tylko nie bardzo wiem na który się zdecydować.
    Jestem amatorem i nie będę się bawił w ustawienia manualne.
    Będę robił zdjęcia typowo rodzinne.
    Wypatrzyłem sobie trzy modele:
    1. IXUS-980 - chyba najlepszy ale szeroki kąt zaczyna się od 36 mm i
    wyświetlacz tylko 2,5 cala
    za to matryca 1:1,7
    2. IXUS-960 - podobnie, tylko trochę leciwy model ale za to najmniej pikseli
    na 1 cm2
    3. IXUS-870 - nowy model, szeroki kąt 28 mm, wyświetlacz 3 cale ale za to
    matryca 1:2,3
    i jakoś mało opinii widziałem na jego temat w internecie.

    Obecnie mam nikona 4100 którego kąt też zaczyna się od 36 mm i jakoś mi to
    nigdy nie przeszkadzało, za to przeszkadza mi kiepska jakość zdjęć w
    pomieszczeniach.

    Który z tych 3 modeli będzie najlepszy w pomieszczeniach, bo przy dobrym
    świetle to chyba wszystkie.

    Pozdrawiam Krzysiek Z.

  • 2. Data: 2009-02-18 11:54:43
    Temat: Re: który z ixus-ów ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Który z tych 3 modeli będzie najlepszy w pomieszczeniach, bo przy dobrym
    > świetle to chyba wszystkie.

    Nie ma aparatów dobrych w pomieszczeniach, są tylko ludzie którzy potrafią
    lub nie potrafią robić zdjęcia w trudniejszych warunkach.
    W pomieszczeniach przydaje się szeroki i jasny obiektyw a czasem tylko lampa
    błyskowa - tym się kieruj w poszukiwaniach.

  • 3. Data: 2009-02-18 12:15:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    Krzysiek pisze:
    > Który z tych 3 modeli będzie najlepszy w pomieszczeniach, bo przy dobrym
    > świetle to chyba wszystkie.
    Ten, do ktorego mozesz podpiac zewnetrzna lampe blyskowa
    Marx

  • 4. Data: 2009-02-18 12:23:52
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    > Ten, do ktorego mozesz podpiac zewnetrzna lampe blyskowa
    > Marx

    chyba raczej nigdy nie będę kupował dodatkowej lampy błyskowej.
    jak już pisałem jestem typowym amatorem i nawet nie brałem pod uwagę by mieć
    do tego jeszcze zewnętrzną lampę.

  • 5. Data: 2009-02-18 14:05:54
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > chyba raczej nigdy nie będę kupował dodatkowej lampy błyskowej.
    > jak już pisałem jestem typowym amatorem i nawet nie brałem pod uwagę by
    > mieć do tego jeszcze zewnętrzną lampę.

    no to zdjęcia w pomieszczeniach beda zawsze kłopotem