  • 1. Data: 2009-02-19 07:55:11
    Temat: sredni format - Leaf
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Przepraszam bardzo, ale pierwszy raz slysze o tej firmie:
    http://www.leaf-photography.com/ShowProductDetails/M
    enuID/964/ParentMenuI
    D/314/
    Czy to rzeczywiscie jakas gorna polka i czy to musi tyle kosztowac:
    http://www.calumetphoto.com/item/LO906542/ ?
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-02-19 08:11:14
    Temat: Re: sredni format - Leaf
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam,
    > Przepraszam bardzo, ale pierwszy raz slysze o tej firmie:
> [...]

    To jakas podroba - Canona, Nikon, Sony to sa znane firmy,
    a nie jakis Leaf...

  • 3. Data: 2009-02-19 08:14:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-19 09:11:14 +0100, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> said:

    enuID/964/ParentMenuI

    > To jakas podroba - Canona, Nikon, Sony to sa znane firmy,
    > a nie jakis Leaf...

    No, taka sama chińszczyzna jak PhaseOne.

    PS, Tey, zapomniałeś o czymś. Jakaś emota czy cos ;-)))

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-02-19 08:16:14
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > PS, Tey, zapomniałeś o czymś. Jakaś emota czy cos ;-)))

    Sam jestes Emota. Ja sie na tym znam!

  • 5. Data: 2009-02-19 08:17:39
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    enuID/964/ParentMenuI
    > D/314/
    > Czy to rzeczywiscie jakas gorna polka i czy to musi tyle kosztowac:

    tak, tak

  • 6. Data: 2009-02-19 08:50:12
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Sam jestes Emota. Ja sie na tym znam!

    Niedouki jesteście. To stara firma. Daje kolorowe obrazki. Tu jest piosenka
    reklamująca ten aparat:
    http://www.youtube.com/watch?v=mJrvfAgcns4
    http://www.youtube.com/watch?v=E6UmTxTVZ5E
    Zdaje się, że używał go jeden taki, i wyczarował cudowne miraże, które
    zachwyciły sporą grupę ludzi ;)

  • 7. Data: 2009-02-19 09:34:38
    Od: q...@g...com

    > Zdaje się, że używał go jeden taki, i wyczarował cudowne miraże, które
    > zachwyciły sporą grupę ludzi ;)

    ...powszechnie wiedomo, ze aparat ten przeznaczony jest do
    fotografowania lisci, listkow i listeczkow.
    StaM

  • 8. Data: 2009-02-19 10:16:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009, T...@s...in.the.world wrote:

    > Witam,
    > Przepraszam bardzo, ale pierwszy raz slysze o tej firmie:

    Wiesz, jakby nie nagłośnienie w mediach samochodu pewnego dyrektora
    pewnego radia, to do dziś bym nie wiedział co to takiego ten Maybach,
    więc na pewno NIE JEST to "znana firma"!

    A co, chcesz konkurecję Leafowi robić? :O (dobry czas, kryzys,
    tylko mocni na rynku przetrwają)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-02-19 11:29:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    q...@g...com pisze:

    > ...powszechnie wiedomo, ze aparat ten przeznaczony jest do
    > fotografowania lisci, listkow i listeczkow.

    ale dopiero jak dokupisz raynoxa, dostaje skrzydel
    Marx

  • 10. Data: 2009-02-19 11:31:33
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > ale dopiero jak dokupisz raynoxa, dostaje skrzydel
    > Marx

    Domyślam się, że Raynox to kolekcjonerski gadżet, broń boże nie przeznaczony
    do spożycia ;)