  • 1. Data: 2009-02-18 17:02:29
    Temat: Możnawygrać aparat
    Od: "yatzek" <y...@w...pl>

    Takie cos znalazlem. Sprobowac nie zaszkodzi, może Was zainteresuje:

    http://www.kopalnianagrod.pl/?kto=0fd9161057598f09c1
    47fa031cd3cccb

  • 2. Data: 2009-02-18 17:06:03
    Temat: Re: Możnawygrać aparat
    Od: pwz <p...@j...pl>

    yatzek pisze:
    > Takie cos znalazlem. Sprobowac nie zaszkodzi, może Was zainteresuje:
    >
    > http://www.kopalnianagrod.pl/(...)

    Uwaga na wirusy i trojany na tej stronie...
    pwz

  • 3. Data: 2009-02-18 18:35:06
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 18:02:29 +0100, yatzek napisał(a):

    > Takie cos znalazlem. Sprobowac nie zaszkodzi, może Was zainteresuje:
    >
    > http://www.kopalnianagrod.pl/?kto=0fd9161057598f09c1
    47fa031cd3cccb

    Tak, znalazles, ............

    Wystarczy poczytac glebiej:

    "Konkurs Organizowany jest przez Właściciela serwisu KopalniaNagrod.pl.
    Konkurs rozpoczyna się 16 lutego 2009 roku o godzinie 12:00. Zostanie
    rozstrzygnięty i zakończy się w chwili gdy spełniony zostanie jeden z
    wymienionych warunków: - na stronie promocyjnej zostanie zarejestrowanych
    50 tysięcy adresów email; - ruszy oficjalny serwis konkursowy pod domeną
    KopalniaNagrod.pl; - nadejdzie dzień 22 marca 2009. Nagrodę otrzyma osoba,
    która poleciła serwis największej ilości osób, czyt. za pośrednictwem jej
    unikalnego linku najwięcej osób dokonało rejestracji na stronie
    promocyjnej. Nagrodą w konkursie jest odtwarzacz Creative Zen Mozaic 4GB o
    wartości 298 PLN. System, który zlicza ilość poleconych osób został tak
    skonstruowany by wykluczyć możliwość oszustwa, tj. najczęściej co 2
    godziny, można zarejestrować nowy adres email, korzystając z jednego
    komputera. Nagroda zostanie wysłana kurierem, pod wskazany adres, który
    zwycięzca zobowiązuje się przekazać Organizatorowi Konkursu. W konkursie
    nie mogą brać udziału osoby spokrewnione z Organizatorem. Organizator
    zastrzega sobie prawo do wysyłki nie częściej niż 1 raz w tygodniu,
    aktualnego zestawienia listy poleconych do wszystkich uczestników konkursu.
    Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie głównej serwisu
    KopalniaNagrod.pl."

    Czyli juz wiemy ze ten "tajemny" kod 0fd9161057598f09c147fa031cd3cccb to
    spamerski identyfikator. A swoja droga "sprzedawac" sie za "odtwarzacz
    Creative Zen Mozaic 4GB o wartości 298 PLN" - ech doprawdy niskie poczucie
    wlasnej wartosci.

    Kyniu

  • 4. Data: 2009-02-18 20:02:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-18 19:35:06 +0100, Kyniu <k...@p...gazeta.pl> said:

> [...]
    > spamerski identyfikator. A swoja droga "sprzedawac" sie za "odtwarzacz
    > Creative Zen Mozaic 4GB o wartości 298 PLN" - ech doprawdy niskie poczucie

    A szczytem chamstwa jest pisanie na grupę foto, że można wygrać aparat,
    skoro nie można.
    Akurat ja w ten link nie kliknąłem, więc yatzek-owi nie pomogę wygrać
    wymarzonego creativa.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-18 20:09:18
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    > Creative Zen Mozaic 4GB o wartości 298 PLN" - ech doprawdy niskie poczucie
    > wlasnej wartosci.

    a tutaj np. za tyle ;) (170 pln)
    http://www.allegro.pl/item559409260_mp4_creative_zen
    _mozaic_2gb_czarny_tanio_z_gwar.html

    Pzdr

  • 6. Data: 2009-02-18 22:02:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze yatzek:

    > Takie cos znalazlem. Sprobowac nie zaszkodzi, może Was zainteresuje:

    Można zarobić w zęby.