  • Data: 2012-02-02 20:43:14
    Temat: Re: internet przez GSM z mBanku
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz wrote:
    > http://jdtech.pl

    Co do modyfikacji E173u-2 na potrzeby Aero2 to oczywiście:
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-prob
    lemy-z-huawei-e169.html

    Jeżeli chodzi o tę umowę - o ile dbNetowa jeszcze była zjadliwa, o tyle
    ta jest na tyle skomplikowana, ze darowałem sobie jej promowanie - za
    łatwo wypaść poza "darmowość", która kosztuje 35 PLN za miesiąc, czy coś.
    Poza tym jednak (jak ktoś lubi takie skomplikowane wymagania i regulaminy
    kuć na pamięć i/lub będzie faktycznie używał konta jako głównego) to
    faktycznie niezła oferta.

    Jakub