  • Data: 2010-01-21 23:56:13
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm>

    > Nie dziala, bo urzadzneie ktore zostalo kupione nie dziala. Co ma do tego
    > operator? Modem nie jest dzierzawiony tylko kupiony i od dnia transakcji
    > operator odpowiada za wady sprzetu zgodnie z warunkami gwarancji/rekojmi.

    Nie ma znaczenia czy został kupiony czy jest dzierżawiony. W przypadku
    dzierżawy organizator promocji też mógłby Ci powiedzieć: no zepsuł się, musi
    Pan sobie radzić sam. Nie musi wiązać dzierżawy ze świadczeniem usługi.

    > Mylisz pojecia. Operator udzielil upustu w wysokosci 99% procent ceny
    > urzadzenia dlatego ze kupujacy wykupil rowniez usluge. Nikt nie zmuszal do
    > kupienia modemu.

    Nie dociera do Ciebie, że to JEDNA promocja: "usługa+sprzęt" ?! Promocja
    "usługa" (bez sprzętu) jest zupełnie INNĄ ofertą.

    > Czyli ktos podpisuje umowe o wartosci 2000 zl zeby dostac modem o wartosci
    > 300 zl???Powiem krotko - idiota.

    ???

    > A nie mowilem, ze jestes idiota?

    Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

    > Znam kilka osob ktore korzystaja z mobilnego internetu bez kupowania
    > modemu od operatora, zreszta sam tez mam blueconnect bez "promocji na
    > modem".

    Pierdoły, po prostu nie wiesz o czym mowa. Nie ma znaczenia, że można wybrać
    coś innego. Istotne jest, że można wybrać właśnie to. I z tym jest problem a
    nie z czymś innym. Ale ... jak wyżej