eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Data: 2010-01-22 01:02:42
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć Flo !

    W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 18:33:34, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Flo f...@N...gazeta.pl, news:hja35g$2vp$2@inews.gazeta.pl


    > Oczywiście, że do producenta.

    A ja w te miejsce gdzie dokonałem zakupu.
    To jest już problem sprzedawcy jak on tą sprawę rozwiąże.
    Ja do Chin czy USA nie mam zamiaru jechać czy choćby tam pisać.

    >> Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

    > Też na gwarancji stawiam swoją pieczątkę

    To wszystko wyjaśnia, te Twoje podejście.

    > bo jest ona jedynie potwierdzeniem ważności gwarancji i daty zakupu
    > sprzętu. Od tej daty biegnie czas gwarancji o ile nie ma innych zapisów w
    > karcie gwarancyjnej.

    Plus GSM kupuje takie modemy w Chinach, tu w PL szuka serwisu.
    Podpisuje umowę z tym serwisem na daną partię i płaci z góry ustaloną sumę.
    Jeżeli sprzęt jest mało awaryjny to serwis zarobi bo napraw może mieć prawie
    zero. Gdy jest na odwrót to serwis jest w plecy.

    Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
    Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
    gwarancyjną. Nie kupowałem tego modemu w serwisie.
    Jeżeli by serwis zbankrutował to Plus ma prawo umyć ręce?
    To nie my to serwis? I spadaj pan na drzewo?!

    Jeszcze jedna sprawa. Serwis stwierdza, że modemu nie da się naprawić.
    I myślisz, że to serwis ma zapewnić drugi egzemplarz?
    Nie, w tym przypadku z chińskim modemem to spada na Plus GSM.

    Oni te modemy biorą taniej bo bez gwarancji producenta.
    To co by mieli zapłacić producentowi dodatkowo za gwarancje, dadzą w PL
    serwisowi.


    > Tylko, że punkt zakupu nie jest gwarantem. Jest tylko punktem
    > przyjmującym sprzęt.

    Ma zapewnić obsługę gwarancyjną a gdzie to zrobi mnie to... Już wiesz co.

    > Analogicznie jest jak masz gwarancję door to door. Będziesz kuriera
    > ścigał za to że sprzęt nie wrócił (przecież jemu oddajesz sprzęt)?

    To serwis ma umowę z kurierem i to oni niech sobie ścigają kogo chcą.

    >> Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
    >> przypadku nie interesuje.

    > To zostaje ci producent bo to on jest gwarantem.

    Nie producent tylko sprzedawca!
    Do sprzedawcy odniosę modem, na pewno nie do USA czy Chin.

    > To, że Plus, Orange czy inna firma sprzedaje modem nie znaczy, że ponosi
    > koszty i odpowiedzialność przeprowadzania napraw gwarancyjnych.

    A kto ponosi, klient?
    Mnie to nie interesuje jak sprzedawca z serwisem się rozlicza, to po prostu
    nie moja sprawa.

    > Jak już pisałem od tego jest gwarant (firma wystawiająca gwarancje i
    > podpisująca się na niej jako gwarant)

    Właśnie, w tym wypadku był to Plus GSM.
    Nikt inny gwarancji nie podbijał i nie podpisywał jak Plus GSM.

    >> Ja znowu nie mam obowiązku płacić abo gdy nie chcą mi zwrócić sprzętu, który
    >> przyjęli do naprawy gwarancyjnej.
    >> I to jest podstawa do zerwania umowy z winy Plus GSM.

    > To jest najprostszy sposób wpędzenie się w koszty za zerwanie umowy.

    Koszty to już są bo przez pół roku nie oddają modemu i nie ma możliwości
    korzystania z usługi.




    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Słowacki urodził się w r. 1809. Poza tym napisał dużo wierszy. -

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: